Brrrrrr

Discussion in 'De lounge' started by Nex, Nov 8, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    Onze cv ketel is kapot :(
    Erger nog: onze cv ketel is sinds gister kapot, iedereen heeft het te druk om hem snel te maken én Daniëlla is ontzettend verkouden. 3 dubbel balen dus!

2. Dat is erg balen zeg.
    Hopelijk wordt het probleem heel snel opgelost zodat jullie er weer warm bij kunnen zitten, dat is toch wel te hopen hé en helemaal voor jullie kleine meid.

Groetjes, Laura

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    oooohw brrrrr... lekker koud zeg :( Ik hoop dat de ketel snel gemaakt wordt! En beterschap voor je meisje.

4. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

O gets. hopelijk hebben jullie 'm weer snel aan de praat. Ander gewoon lekker bij een vriendinnetje ofzo langsgaan om op te warmen..:D

5. Mams136

Mams136 VIP lid

Jun 26, 2007
    22,837
    0
    0
    achterhoek
    dat is heel vervelend...:(
    hier hebben ze em enkele weken terug vervangen maar zo'n dag in de kou zitten is niks waard!
    hoop voor je dattie snel gemaakt word

6. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    nou heb eindelijk een bedrijf gevonden die hem kan komen maken tussen 1 en 5 dus nog even doorbijten.

Ben net trouwens bij de buren Daniëlla wezen verschonen want ik vond het hier binnen veel te koud. hem meteen een electrisch kacheltje kunnen lenen :D best fijn lieve buren :D

7. Coco

Coco VIP lid

Aug 31, 2007
    6,135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, zo'n elektrisch kacheltje doet wonderen. Wij hebben vorig jaar ook een paar dagen zonder cv gezeten, en wat was ik toen blij met m'n straalkacheltje zeg...

8. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    gelukkig dat je dat kacheltje kunt lenen het is niks om in de kou te zitten... weet er alles van..kunnen jullie de stroomuitval in haaksbergen 2 jaar geleden nog herinneren...hahaha heb van vrijdag tot zondagavond zonder stroom gezeten terwijl er een halve meter sneeuw lag buiten..het was zondags 4 graden bij me in huis brrrr. dus succes ermee voor zolang het nog duurt...
    gaat het al wat beter met je dochtertje?

liefs

9. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    Grrrrrr

De monteur is net geweest..... helaas is het het duurste deel van de cv en dan is nog niet gegarandeerd dat hij dan is gemaakt.
    Dat onderdeel moet ook nog eens besteld worden dus we zitten nog tenminste een dag in de kou en zonder warm water :(

Ik heb Daniëlla maar dik ingepakt, gelukkig is ze alleen maar erg verkouden en heeft ze geen koorts of zo.

10. peetjuh23

peetjuh23 Fanatiek lid

Oct 9, 2006
    2,351
    0
    0
    overijssel
    dat is balen zeg! wat heb je daar nou aan... nou ja succes ermee dan maar... gelukkig dat je dat kacheltje nog hebt hebt dan...

liefs

11. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    Ja idd straks maar een grote bos bloemen aan de buuf gaan geven

Share This Page