Bruidsbloemen

Discussion in 'De lounge' started by Manolito, Apr 21, 2023.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Oilell

Oilell Fanatiek lid

Oct 8, 2018
    3,225
    4,456
    113
    Female
    Ik had bedacht dat ik geen boeket nodig had, maar mijn man dacht daar anders over. Die is met de lapjes stof van mijn jurk een boeket gaan uitzoeken, samen met mijn naaileraar. Had een niet-witte jurk dus het was best even zoeken heb ik begrepen. Was een boeket met rozen in dezelfde kleur als mijn jurk. Het gipskruid zat ook in mijn haar boven mijn sluier. Vooral gebruikt tijdens de foto's. Tijdens de ceremonie stond het op de tafel naast ons, dus het staat ook op de foto's als de getuigen tekenen. Verder was het aankleding van een van de tafels tijdens de receptie en het feest.
    Ik weet dat mijn man de bloemen gekocht heeft, mijn naaileraar heeft ze ingebonden. Dat was zijn cadeautje aan ons, dus daar hebben we niet voor betaald. Was er echt heel blij mee. Had het niet zien aankomen, maar het is een prachtig detail van de dag.

Attached Files:

Manolito likes this.
  2. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,952
    33,621
    113
    Mijn ex kwam ook uit de bloemen dus boeket mocht niet ontbreken inderdaad. M’n ex had hem zelf gemaakt en voor alle daggasten een corsage met een rode roos. Wij hadden alleen wel magneetjes om de corsages vast te klikken want ik vond het zo zonde dat iedereen dan een gaatje in hun mooie pak of jurk zou krijgen.
    Mijn boeket bestond uit witte en rode rozen met gouddraad ertussen. Ik trouwde in het Indiaas.

Manolito likes this.
  3. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,952
    33,621
    113
    Wat is een naaileraar :o:

Manolito, Oilell and Dubbelgeluk like this.
  4. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

Dec 13, 2019
    13,012
    14,676
    113
    Female
    Dat is nou echt een vraag voor jou ja:roflmao:

Ik neem aan dat hij naailes gaf aan haar. :D Gewoon met stof, patronen en een naaimachine.;)

Oilell and Iertje81 like this.
  5. Iertje81

Iertje81 VIP lid

Dec 31, 2015
    17,952
    33,621
    113
    O ja. Dat kan natuurlijk ook :D
    Ik dacht al: ik wil ook zo’n leraar :p

Oilell and Zxcvb like this.
  6. Oilell

Oilell Fanatiek lid

Oct 8, 2018
    3,225
    4,456
    113
    Female
    Inderdaad iemand die naailes geeft. Heb samen met hem mijn trouwjurk en het pak van mijn man gemaakt.

Zo'n andere naaileraar zit misschien iets minder in de bruidsstoffen en meer in het leer :roflmao:

Zxcvb and Iertje81 like this.

Share This Page