We zoeken een nieuwe laptop voor mijn vriend. Welk merk is een beetje fatsoenlijk? Bij Acer heb ik twijfels, is dat terecht? Twijfel tussen Asus, HP, Toshiba. Wie heeft er een beetje verstand van? (Verder weet ik wel een beetje waar ik op moet letten, geen intel hd graphics en zo, werkgeheugen, processor.. Gaat me dus alleen om het merk.)
Mijn man zegt HP omdat die kwalitatief heel goed is. Maar we hebben zelf een Asus, al een paar jaar oud en werkt prima.
Als ik uit deze 3 moet kiezen, dan zou ik ook voor de HP gaan, qua kwaliteit zeer goed spul. Zelf heb ik jarenlang een Sony Vayo gehad (van het werk) en vind dit toch wel de beste laptop die ik tot nu toe heb gehad. (heb er aardig wat versleten op het werk ) Helaas van baan veranderd en in moeten leveren, werk nu op een acer (hadden we nog thuis) werkt op zich prima, maar stukken minder dan de Sony.
Deze heb ik gezien Asus X73SD-TY085V · 17,3" / Core i5-2450M / 4GB / 320GB | redcoon.nl Die lijkt me wel mooi. Ja HP is goed, maar dan zit je toch weer gauw (een paar) honderd euro hoger als je hetzelfde wil. Asus is wel goed dus? Enige merk dat we sowieso niet willen, is een Packard Bell.
Wij hebben een HP en een medion (aldi) met beiden erg goede ervaringen. De HP hebben we nu zo'n 1,5 jaar denk ik en de HP loopt inmiddels al bijna 3 jr prima.
Wij hebben een HP en bevalt prima. We hebben hem nu al 6 jaar en nog nooit problemen mee gehad. Hiervoor hebben we 2x Packard Bell gehad maar dat was 1 groot drama. Scherm ging kapot, accu snel kapot, en nog meer dingen. We hebben met de 1e een half jaar gedaan en de 2e nog geen 2 jaar,onding. Voor ons is het voortaan HP
wij hebben beide een Acer...zijn er zeeeeer blij mee!!! manlief heeft m 2 jaar en ik ruim een jaar... Packard Bell noemen wij P Hell omdat wij er altijd problemen mee hadden (zowel laptop als home-pc)
Wij hebben enkele HP's in huis die het nog steeds super doen.. vorig jaar een Asus gekocht en binnen 1 jaar al kapot!! Ik zou weer voor HP gaan
hier een hp. in directe omgeving ook mensen met een acer nooit geen problemen mee gehad packerd hell zou ik niet nemen.