waar ben jij 'jaloers' op?

Discussion in 'De lounge' started by zara1983, Oct 26, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zara1983

zara1983 Fanatiek lid

Nov 1, 2013
    1,207
    534
    113
    NULL
    En dan een beetje luchtig topic :D

Ik kan soms echt 'jaloers' zijn op collega's die na hun nachtdienst tot 18.00 uur kunnen slapen. Ik slaap vrijwel niet, hoe ik het ook probeer. Ik zou het zo graag willen :cool:. Nu voel ik me ook vaak echt beroerd door het slaaptekort.

En ook wel op mijn zussen, die een slank postuur hebben.

Hebben jullie dingen waar je wel jaloers op kan zijn?

2. Lovare

Lovare Fanatiek lid

Oct 12, 2012
    2,201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ik ben jaloers op mensen die een normaal inkomen hebben en dus zonder schuldgevoel gewoon eens wat kunnen kopen zoals kleding, schoenen of gewoon iets leuks. Naast het feit dat ik me dan geen zorgen zou hoeven maken over wat ik voor het eten kan kopen of de luiers voor mijn kleintje....

3. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

Jun 5, 2013
    7,016
    546
    113
    op sommige borsten maar ook niet heel extreem ofzo.

verder ben ik niet jaloers. ik heb het heel goed met mn man en kids en financieel. zou niet weten op wie of wat ik jaloers moet zijn...

4. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

Mar 27, 2008
    8,128
    1,682
    113
    Een beetje op mensen met een huis met een tuin. Wij wonen met z'n vieren in een flat/appartement dus ja. Een tuin en een zolder zou ik wel graag willen hebben. En genoeg slaapkamers.

5. misa

misa Niet meer actief

Soms een beetje op mensen die het financieel allemaal zo makkelijk af gaat. En ook al hebben ze het zelf heel gemiddeld, velen om ons heen krijgen regelmatig wat in de schoot geworpen. Soms.... Heel soms ben ik daar wel eens jaloers op....! ;)

6. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Mensen met hele lieve familie om zich heen en allemaal gezonde kinderen. Daar zou ik zo ál mijn geld voor inruilen! 😔

7. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    op sommige dagen ben ik wel eens jaloers op
    mensen die geen reuma hebben..
    ik wil ook zo graag weer eens een stuk fietsen zonder pijn,,
    of lekker paardrijden

8. Aynil

Aynil Bekend lid

Oct 16, 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Ik ben geen jaloers type zou nu ook niks kunnen verzinnen waar of op wie ik jaloers ben. Gewoon erg gelukkig met alles en iedereen wat ik heb!

9. Keessie

Keessie Actief lid

Jul 8, 2014
    358
    406
    63
    Female
    Trotse melkvee boerin!
    Achterhoek
    Jaloers ben ik niet. Heb geleerd dat dat een slechte eigenschap is.
    Ieder huisje heeft zijn kruisje en ook al lijkt het anderen allemaal voor de wind te gaan er zal vast ook wel iets niet goed gaan in hun perfect ogende wereld.

Aan jaloers zijn ga ik geen tijd besteden.

10. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,148
    3,026
    113
    Nederland
    Soms ben ik wel eens jaloers op mensen die financieel nergens naar om hoeven te kijken. Maar, het is dan ook een beetje onze eigen schuld dat wij maandelijks krapper zitten. We hebben veel "luxe" en een hoge hypotheek omdat we perse in deze wijk wouden wonen. En grootste kostenpost is het Kdv. Maar daar zijn we over 4 jaar vanaf😎

Verder ben ik jaloers op mensen die doorzettingsvermogen hebben om gezond te eten en veel te sporten en dus een figuur hebben waar ik alleen maar van dromen kan haha. Na de bevalling hoop ik daar de draad goed mee op te kunnen pakken.

En verder niks. Ben gezond, gelukkig, heb een lieve vriend en hopelijk straks 2 gezonde kindjes. En zolang ik normaal rond kan komen en mijn gezin heb is het goed voor mij.:)

11. LiLaa

LiLaa VIP lid

Feb 9, 2011
    6,120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Dit precies!
    Ik heb al alles wat zou willen hebben, kan om niks 'jaloers' worden.

12. mimi83

mimi83 Niet meer actief

tja inkoppertje.. op mensen met een gezond lijf. Al ben ik me heel erg bewust dat ik mijn doorzettings vermogen en manier van kunnen scheiden wat wel en niet belangrijk is juist aan met fysieke beperkingen heb te danken.

13. miss C

miss C VIP lid

Nov 20, 2009
    11,719
    971
    113
    Female
    Het ♡je van Nederland!
    mensen met een heel huis, we wonen in een app. en op zich hebben we ruimte zat maar ik zou zo graag een heel huis met een tuin willen hebben..

en ik ben jaloers op mensen die kunnen eten wat ze willen en zonder zich maar ook 1 seconde er druk om te maken of ze daar van aankomen of niet..
    t is niet eerlijk!

14. Martine1983

Martine1983 Fanatiek lid

Feb 4, 2014
    1,568
    1
    0
    Drenthe
    Jaloers, hmm nee dat vind ik een nare eigenschap. Maar sommige dingen vind ik wel erg pijnlijk..

Mensen die erg close zijn met hun ouders, broers of zussen, of die hechte vriendschappen hebben.

En moeders die probleemloos meerdere kinderen krijgen en dit allemaal als van nature kunnen handelen.

15. Linnaea

Linnaea Fanatiek lid

Apr 20, 2015
    3,443
    27
    38
    Volg een thuisstudie en werk daarnaast als bijlesd
    Momenteel op de mensen die probleemloos en vol energie door hun zwangerschap heen fietsen. Ik heb elke kwaal die je maar kunt bedenken en ben momenteel al uitgeput als ik de was heb opgehangen...

16. aimee83

aimee83 Niet meer actief

Ik ook op mensen die niet snel aankomen. Zit ook bij ons in de familie, ben de enige die dat niet heeft haha.

En vooral op mensen met een warme band met hun ouders. Dat lijkt me zo fijn.
    Gelukkig kan ik het me kinderen wel geven.

17. Amare

Amare Niet meer actief

Dit

18. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

Jul 8, 2013
    1,788
    491
    83
    Vroeger was ik wel eens jaloers op vriendinnetjes, die wel een gezellige thuis situatie hadden en stabiliteit. Op hun gevoel van veiligheid waar ze thuis altijd op konden rekenen.

Nu ben ik nog wel eens jaloers op hechte families. Maar vooral omdat wij onze zoon dat helaas niet kunnen bieden, en hij het met 1 oma en 1 tante moet doen (die overigens wel stapelgek op hem zijn, dat maakt weer een hoop goed:)).

En uiteraard op de mensen die een loterij winnen, en daarmee hun dromen kunnen verwezenlijken :D

19. klaver85

klaver85 Bekend lid

Nov 26, 2014
    757
    182
    43
    Jaloers is niet het goede woord maar kijk wel eens met weemoed terug naar mezelf als jonge meid.
    Alles was zo mooi je was nog niet cynisch over sommige zaken

20. roever

roever Niet meer actief

jaloers is een groot woord...
    maar mennnn... wat zou ik graag ook eens zwanger zijn!

zeker 18 maand onderweg, en tot op heden alleen een ma na 9 weken.
    Het doet verdomd zeer dat iedereen maar hoppaaa ineens zwanger worst of is

Share This Page