Graag jullie meningen.. Zouden jullie kiezen (of heb je gekozen) voor officiele bruidskinderen.? En wat verstaan jullie daar dan onder.? (wat verwachten jullie van die kids) En zou je ze dan in mini trouwpak en -jurk willen hebben rondlopen, of in een "gewone" nette/stoere/hippe outfit..??
officieele bruidskinderen? Ik weet niet wat je bedoelt... en ja, ik houd we van de mini bruidjes - als het maar niet té is... Natuurlijk is een pakje wat ze later nog eens aankunnen praktischer, maar een leuk jurkje, zoals deze: ]Bruidsmeisjes jurkje vanaf 6/12maanden t/m 10 jaar-FJD922 | Bruidsmeisjes jurken | COMBRU of deze: Barbara | Humpiedump.nl vind ik wel gaaf wat ik leuk zou vinden met de kinderen: Dat ze voor ons uitlopen voor de ceremonie, eventueel ringen brengen en met bloemen strooien ná de ceremonie en verder leuke foto's maken met zn allen... en oja, gezellig mee in de koets/trouwauto. Overigens had ik dólgraag bruidskinderen bij m'n bruiloft gehad, maar waren er nog geen kinderen in de familie (of heel dichtbij) . Erg jammer. Onze dochter is wel bruidsmeisje geweest bij mn nicht . Erg leuk. Ze was toen ruim 2..
Ik heb het wel gedaan, met name omdat mijn zoon de ringen wilde geven, en mijn zusje bruidsmeisje zou zijn. Maar mijn kleine nichtje van toen 5 (dochtertje van mijn broer) wilde zoooooooo vreselijk graag een keer bruidsmeisje zijn. Toen wilde ik haar broer niet overslaan en ik had nog een neefje (van mijn andere broer). Wij hebben in overleg met de pastoor het zo gedaan: Mijn zoon mocht de ringen geven en samen met mijn neefje de mis dienen. Mijn kleine neefje had de kaars om bij Maria neer te zetten in de hand en mijn nichtje het boeketje voor Maria. Mijn zusje was natuurlijk al wat ouder, zij heeft de hele dag geholpen bij foto's ed, samen met mijn zoon. En ja ze hadden allemaal kinderbruidskleding aan, behalve mijn zusje, die was in gala
mijn nichtje was bruidsmeisje die had een gala jurkje ze was toen 11 en wou dat heeeeeel graag. De jurk heeft ze nog steeds en draagt hem nog weleens naar speciale gelegenheden. ze is nu 17
Ja hier zijn mijn zoontje en nichtje de bruidskinderen. Ik ga ook kijken bij humpiedump, maar het liefst zou ik een minitiatuurtje van mijn jurk willen en een miniatuur van mijn vriend zijn pak
overigens hadden ze alleen bij de officiele gedeeltes en foto's hun bruidskleding aan, in de zaal kregen ze makkelijke kleding en schoenen, zodat ze buiten konden spelen etc. het moet wel leuk blijven voor ze natuurlijk.
Ik heb een bruidsjonkertje gehad, hij was bijna 4. Hij had een wit driedelig pakje aan. Staat op een paar fotos in de ochtend en hij droeg de ringen. Meer "taken" had hij niet
Onze dochter was ons bruidsmeisje, inclusief wit jurkje (zat een hoepeltje onder, maar die hebben we er uit gehaald) met witte sandaaltjes. Ze had em eigenlijk alleen op het gemeentehuis aan, toen we thuis kwamen (hielden het feest bij m'n ouders in de tuin) heeft ze een poos nog alleen in een onderbroekje gespeeld, omdat het over de 30 graden was. Dus die kon lekker in d'r zwembadje enzo. Ze was 20 maanden toen we getrouwd zijn.
Haha wat ben ik dan erg eigenlijk. Hier worden ze compleet ingesnoerd hoor . Jurk, sieraden. Pakje, schoentjes. Tsja, bridezilla Oja en de ''taken'' Ringen dragen en foto's maken. That's it.
hahaha maar wees toch voor de zekerheid verstandig en neem ook gewone kleren en schoenen mee. Want zo'n jurkje en pakje zou ik nl willen bewaren en het is zonde als het tijdens het spelen kapot zou gaan, maar dat ben ik hoor
Hahaha, tja om eerlijk te zijn... Vind ik je 'erg'... Ik heb echt helemaal niks met kleine kinderen in trouwkleding... Vind het geen gezicht en zie ze veel liever in een leuke, hippe, nette outfit... Toen wij trouwden waren de kinderen van mijn zus daar, uiteraard!!, bij. Zagen er super mooi uit, maar dus niet 'strak in t pak' en ze hadden ook geen benoemde rol als bruidskinderen. We hebben gevraagd of zij de ringen wilden brengen (en vantevoren met mijn zus afgesproken dat we daarover geen strijd wilden, als ze op dat moment in het stadhuis nee hadden gezegd dan had mijn zus de ringen gebracht) Ze waren toen ruim 3 en 1,5 jaar oud, dus ik vond het gewoon geweldig om ze erbij te hebben, verder zonder verwachtingen... Nu is ons zoontje gevraagd als bruidsjonker en eerlijk gezegd krijg ik er compleet de kriebels van, hahaha
Haha en het maakt me niks uit Ieder zijn ding toch? Mijn nichtje vind het prachtig een dag als prinses en mijn zoontje gaat er te cute uitzien. Hij is al een miniatuur versie van zn vader. Laat staan in hetzelfde pak.
Onze eigen meiden waren onze bruidsmeisjes . Met een mooi trouwjurk achtig jurkje, maar die mochten ze gewoon aanhouden met spelen hoor. Ze waren erg vies geworden, maar ze kwamen weer stralend wit uit de was! Nu liggen ze bij de verkleedkleding . Hun taak was om de ringen te brengen. Eva was toen bijna 4, Lisa was op de dag precies 1,5. En ze vonden het geweldig om er zo mooi uit te zien!
Hier dochtertje als bruidsmeisje. Geen witte jurk maar een roze de kleur van papa's blouse met de kleur legging en bolero van mij.... Taak ringen geven en het huwelijk met de hamer gesloten.. Dat vond ze onwijs om te doen
Ja absoluut ieder zijn ding.!! Het is maar goed dat we niet allemaal hetzelfde zijn. Vind het gewoon een beetje lastig, omdat mijn zoontje dan nog zo klein is en ik niet wil dat ze te veel van hem verwachten die dag. Maar dat ga ik natuurlijk nog wel bespreken met het bruidspaar. (en misschien kan ik ze dan nog wel subtiel van dat mini-trouwpak afpraten... hahahahaha )
Ik vind een mooi stoer overhemd op een nette broek ook leuk staan hoor als jonkertje, beetje leuke schoenen eronder, gel in de haartjes ook leuk. Ik vind ook dat het kind het zelf ook leuk moet vinden. Meisjes vinden een jurkje vaak helemaal geweldig, maar jongetjes gaan vaak liever wat meer casual.
Mijn zoon was toen 12 en hij mocht "meetekenen", de trouwambtenaar (peettante van mijn man ) had speciaal voor hem een kopie huwelijksakte gemaakt, waar wij en de getuigen ook op moesten tekenen voor hem, en hij mocht toen daar zijn handtekening ook bijzetten. Ging bijna mis, hij tekende bijna op de echte akte, die als dat gebeurd zou zijn, ongeldig zou zijn
Onze dochter toen 2,5 kreeg ook een akte ze zette heel mooi haar handje op het papier en ging deze met een pen omtreken........ Een handtekening Gelukkig maar dan dat het net goed ging.....
leuk he? Dat kinderen tegenwoordig veel meer met dat soort dingen betrokken worden. Ja het ging echt net goed Op onze dvd zie je ook echt dat tante heel snel de originele trouwakte onder zijn handen weggrist hahahha, was echt een komisch moment.
zodra me vriend en ik gaan trouwen willen we aan mijn oudste zus vragen of haar dochter (mijn nichtje) de ringen wilt brengen. wel verwachten wij nu al dat daar heel wat commotie vooraf over zal komen door de familie ivm dat ik in totaal 2 nichtjes en 1 neefje heb en mijn vriend 1 nichtje. maarja het is onze keus nu hebben we bewust gekozen (ondanks we nog niet officieel verloofd zijn) om alleen de dochter van me oudste zus te vragen. puur omdat we met haar het meeste hebben zeg maar. en kwa kleding dan hoeft ze echt geen speciaal jurkje aan, zolang ze maar iets aan heeft wat ze zelf mooi vind en zelf lekker vind zitten dan ben ik al blij genoeg.