Waar hebben jullie de tickets van k3 besteld? Ik wil nu kaarten voor droomstoelen bestellen bij de online ticketshop maar daar moet je 15euro betalen omdat ze de tickets aangetekend verzenden. Vind dat nogal wat en ben gewend aan e-tickets. Als het niet anders kan bestel ik ze alsnog wel, maar ben benieuwd of het ergens anders wel met e-tickets gaat.
Nee, maar ik kreeg via studio100 een mailtje om ze voor de verkoop begon te kopen. Is pas in mei in Enschede. Ik heb ze in november (geloof ik) al gekocht. En kreeg ze van de week binnen.
Droomstoelen zijn toch al uitverkocht? Dacht ik? Ik heb ze ook gewoon via seetickets besteld (e-ticket)
Bij seetickets zijn ze voor de vrijdagmiddag nog beschikbaar in zwolle. Ook bij de onlineticketshop waren ze nog beschikbaar.
Heb de tickets ook al binnen! Super bedankt voor de tip mamamaaike heb ze nu namelijk voor 60 euro minder dan bij de onlineticketshop.
Weet Waar Je Koopt | Help de doorverkoop van tickets met woekerwinsten te stoppen. Weet waar je koopt!
ow? is de donderdagmiddag er ook bijgekomen? Van het weekend was alleen nog maar de 15e vrijdag erbij gekomen. Gaat rap dan