Ben dus dinsdag jarig en dan wil ik trakteren op mijn nieuwe werk... Heb al veel baksels voorbij zien komen, dus dat leek mij ook leuk. Aangezien ik engels geef dacht ik aan een banaan /caramel cheesecake (heb ik al vaker gemaakt) een carrotcake (eerste keer, iemand een goed Recept??) en dus nog iets in die richting... Maar wat? Iemand nog leuke ideeen? Heb zelfs gedacht aan een high tea achtig iets, maar voor bijna 40 man? Is niet te doen volgens mij... Alvast bedankt!
Cupcakes, brownies (al dan niet met walnoten), muffins, key lime pie (lekkerste met chocolade bodem!), pumkin pie, lemon meringue pie, pecan pie, blueberry pie. *kwijl kwijl*
Banoffee pie..... Mmmmm.... (*likkebaardend...*) Je kunt dat als taart maar ook als minitaartjes maken!
Voor de Worteltjestaart maak ik altijd deze: geweldige Worteltjestaart van smulweb. Wat ook erg lekker is zijn de cappuccino cakejes van 24kitchen.. Succes!
Ik maak de Worteltjestaart trouwens altijd in een grote rechthoekige vorm en dan heb je zo 16 stukjes met dit recept. De cappuccino cakejes had ik volgens mij ook ongeveer 16 stukjes ( in dezelfde vorm)..
Frambozen-cheesecake brownies...*kwijl* Raspberry Cheesecake Brownies « Kayotic Kitchen (dit is de originele link maar er zijn ook wel recepten in het Nederlands, moet je even googelen)
Zijn wel allemaal Amerikaanse baksels die ik hier voorbij zien komen. Bij Engels bakken denk ik eerder aan scones, fruitcake, bakewell tart, treacle tart, mince pies, sponge cake enzo. Maar, ontzettend leuk idee! Zou best je collega willen zijn!
Haha ik moest ook denken dat je vast Amerikaans geeft dan ipv Engels. Maar ooooh wat een lekkere dingen komen voorbij! Carrotcake wil ik ook gaan proberen, mjam!