Vorige maand getrouwd en nu ligt de jurk maar op zolder en dat vind ik zonde! Nu keek ik op mp en zag daar veel trouwjurken opstaan maat 42/44 maar nergens is op geboden.. Daarom vraag ik me af: heeft het überhaupt wel nut om mijn jurk erop te zetten? Ik hoef er geen 100 den euro s voor maar hij was meer als 1000 euro dus dacht zelf dat 350 / 400 wel reëel zou zijn wat denken jullie?? Iemand ervaring met verkoop op mp van hun jurk?
Nee geen ervaring, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ook nog nooit heb gehoord dat iemand haar jurk van MP heeft... Mooiste dag van je leven, misschien dat iedereen daar toch net wat extra's aan uitgeeft?
Tja... wellicht vindt niemand die andere jurken mooi? Of er trouwen minder mensen vanwege recessie? Ik zou het er gewoon op wagen, wie weet heb je voor iemand de perfecte jurk en maak je iemand erg blij!
Het is een maat 42 ik draag zelf 42/44 maar hij is gemaakt aan de achterkant met een lint dus daar zit wel enigzins marge in.. Ik ben zelf 165 en droeg de jurk met 4,5 cm hak eronder.. Voorkant
Dat ligt er aan of het DE jurk is voor iemand, ik verkoop zelf budget bruidsmode en mijn merkjaponnen zijn nieuw, de duurste is bij mij 499 euro, dus ik kan me dan ook indenken dat bruiden dan nieuw willen. Dus als iemand helemaal weg is van jouw jurk zeg ik: ja, het heeft zin. En proberen kun je natuurlijk altijd.
Ik heb mijn jurk via mp gekocht! Was echt een lucky shot, ik wist al precies welke ik wilde en die stond er stomtoevallig op! En nog in de buurt ook en in exact de goeie maat. De kans is niet enorm groot dat je hem in 1 keer verkoopt, maar niet geschoten is altijd mis toch! Er zijn ook winkels die je jurk voor je verkopen en dan krijg je een deel van de opbrengst. Google even zou ik zeggen
Ik heb mijne op de overloop staan, hangt over een vintage "aankleedpop". Nog steeds zo blij als ik er steeds langs loop
Maar dit is geen verkoop topic.. Dit is meer informatie vragen.. Er zijn ook sites waar je ze schijnbaar aan kunt verkopen die ze door verkopen is dat iets?? Mamabri: denk je dat 350 wel reëel is?
Het punt is, alleen mensen met weinig budget kijken op MP voor een jurk omdat een nieuwe bijna onbetaalbaar is. En die mensen die dus weinig budget hebben geven er geen 300/400/500 aan uit. Bijkomend probleem is dat hij nog versteld/vermaakt zal moeten worden want de kans dat de koopster dezelfde maten heeft is heel erg klein. Heb zelf mijn jurk (of eigenlijk rok met top en blouse) verkocht voor 100 euro nadat hij ruim een jaar (!) te koop heeft gestaan. Bewaren wilde ik hem niet aangezien deze ruim 6 maten groter is dan ik nu heb
Ik heb bijna dezelfde japon hangen, met borduurwerk erin (even uit mijn hoofd, weet het niet 100%) van volgens mij forever yours voor 499, alleen met een klein sleepje, en ook nog met strass erin voor 350 euro, en die zijn beiden dus nieuw. Is het niet gewoon een idee om je japon op een paspop te zetten?
Hier de jurk laten vermaken op een pop. Geen paspop, maar een mooie, chique, staande pop van zo'n 50 cm. De pop staat op een kruk op de overloop en ik ben er zoooo blij mee! Geen sta in de weg...en erg leuk om naar te kijken! Wellicht een idee? Ik had mijn jurk ook eerst te koop, maar ben achteraf zo blij dat ik hem niet heb verkocht!!
Valerie Maar ik heb al iets gevonden waar ik m mogelijk naartoe wil brengen.. Iemand die ze dan verkoopt!
*roept zomaar wat* Wil je er niet iets moois van maken? Volgens mij kan je hele leuke dingen doen met de stof van een trouwjurk.