jumpsuit na 1x dragen kapot, winkel wil eerst maken.

Discussion in 'De lounge' started by Tweekids, Jul 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    4 dagen terug een jumpsuit gekocht, kom ik er gisteravond na 1 x dragen achter dat er een gat van 10 cm op de naad zit. Er staat geen spanning op dus denk niet mijn schuld. Nu wil ze het eerst laten maken en duurt het 1 hele week! Ik wil eigenlijk gewoon mijn geld terug want als dit bij deze gebeurd gebeurd het bij een ander vast ook. Kan ik hier iets mee? Ook komt er nog bij dat ik niet in Elst woon maar 70 km verderop!

2. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Volgens mij moet ze je eerst de kans geven om de fout te herstellen. Maar ik zou gewoon regelen dat je de verzendkosten vergoed krijgt.

3. Smnee

Smnee Niet meer actief

Lullig is dat he. In de winkel waar ik toen werkte moest dat ook altijd, schaamde me haast als ik dat moest zeggen. Tja, afwachten denk ik.

4. Booey

Booey VIP lid

Dec 6, 2006
    5,663
    0
    36
    Radiator Springs
    Kun je het zelf niet maken anders, of een handig familielid met een goeie naaimachine? En dat ze je dan korting verrekenen?

5. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

Mar 25, 2008
    1,293
    0
    36
    Je kunt misschien ook nog naar een naaiatelier in de buurt gaan en het bonnetje opsturen.

6. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Heb m inmiddels al afgegeven ( ben nog in Elst) maar vind het erg klantonvriendelijk bah. Ik had gehoopt op een nieuwe of gewoon mijn geld terug maar omdat die al gedragen was kon dat niet. Dus als ik de kaartjes eraan had gelaten en had gedragen kon het wel *zucht* achja karma komt vanzelf ;)

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wettelijk gezien moet je de winkel/verkopende partij eerst de kans geven het produkt te herstellen. Dus de winkel staat in zijn recht om dat zo aan te geven. Daarnaast hebben ze vaak een vaste naaister die bijv op 1 of 2 dagen in de week dit soort dingen doet, daarom duurt het een week.

Misschien dat je nog even naar de winkel terug kunt gaan en aangeven dat je nogal een eind weg woont en dat je anders graag wilt dat ze jou het gemaakte produkt gaan opsturen?

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou ook even bellen of ze het je dan wel op willen sturen. 70 km heen en weer terug rijden om enkel dit op te halen, is ook weer zo wat en qua service zou je dat toch wel mogen verwachten, lijkt me...

9. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Nou heb het geprobeerd, ze keek me aan alsof ik een dinosaurus was. Dus nee verzendkosten betalen doen ze niet aan...

10. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hmm, vandaar dat je eruit gescheurd was... die schubben zullen niet geholpen hebben ;) :D

Maarreh... slechte service :(

11. Minerva

Minerva Niet meer actief

Eigenlijk vind ik het wel logisch dat ze eerst aanbieden het te maken. Het klinkt mij ook als een "fout" die vrij gemakkelijk en goed te herstellen is.

Wel vreemd dat ze je niet tegemoet willen komen wat betreft de verzendkosten. Niet erg klantvriendelijk, moet ik zeggen....

Share This Page