was 600,-kwijt alles erop en eraan. Op maat gemaakt. Trouwjurk bruidsjurk tot 840€ Anastasi Bruidsmode
Ik krijg mijn bruidsjurk van mijn ouders als wij gaan trouwen.... Maar ik wil het niet al te duur maken, mijn ouders hebben het namelijk ook niet zo breed maar willen PERSE de jurk betalen.... Nou ja mijn vader dan Ik heb al een jurk in gedachten en de prijs verschilt heel erg... IN een outlet betaal je voor die jurk b.v 695 euro en bij een ander betaal je 1000 euro en zeggen ze dat dat een nieuwe jurk is (ja echt niet dus! want ik heb hem al een aantal jaar op het oog )
Was alles bij elkaar zo'n 700 euro kwijt... (inclusief haardingetje, handschoenen, hoepel, ketting, oorbellen)
1700 inclusief alles. In twente zit ergens een heel goede buidsmodezaak, in vroomshoop ofzo? Niet een heel grote plaats iig, echt de moeite waard om uit te zoeken!
Ik had voor 110 euro inclusief verzenden een handgemaakte, op maat gemaakte jurk uit China en hij was prachtig en zat als gegoten.
Ik had daar ook naar gekeken en ben daar vanaf gestapt na veel lezen op forums. Gaat dikswijls wat mis bij de douane,invoerrechten betalen van 350E of meer( word gekeken naar nederlandse marktwaarde) of gewoon kwijt geraakt. Geen goede kwaliteit of pasvorm. Ik vond dat teveel risico. Maar natuurlijk als je het aandurft en het gaat goed is dat een erg leuk bedrag voor een trouwjurk
Ze doen er gewoon een factuur bij dus ja je moet wel invoerrechten betalen, maar 350 euro is waanzin. Ik was 29 euro kwijt.
Ik heb mijn jurk voor 125 euro besteld in NL.. De gene die de website beheert koopt ze ook in china.. Nou hij pas perfect en ben echt blij met mijn mooie jurk voor 125 euro ( met tule erbij 187 ) En ondergoed en kousen moet ik nog kopen
gekoppieerd van ander forum. Hallo Lente2008 Ik heb mijn jurk ook bij chinese toparts besteld en ik moest 400,00 boete betalen van de douana. Ik heb ook van te voren gebeld met de douane en ze vertelden mij ook dat je alleen invoerrechten moet betalen over de prijs van het product dat erin zit. Dus de inkoop prijs van de jurk. maar als ze dan een trouwjurk zien en er staat gift op zoals bij mij dan geloven ze dat niet. Daardoor kreeg ik 400,00 boete. Op een ander forum heb ik met een vrouwtje gesproken en daar hadden ze wedding dress op de verpakking gezet. Die hebben ze ook geopend. Er stond op dat de jurk 40,00 was. Dat geloofden ze niet en ze heeft ook een boete van 350,00 gehad. Bij haar stond er dus wel de originele waarde op en ook dit ging niet goed. Als het lukt en je jurk is van goede kwaliteit dan is dat natuurlijk prachtig. Maar als het misgaat dan ben je toch meer dan 500,00 kwijt en heb je een jurk van ontzettend slechte kwaliteit. Ik raad het iedereen af. De kans dat het niet goed gaat is toch best groot. En voor 500 euro heb je in nederland ook een mooie jurk. Zonder al die stress en dat gezeur Om dit soort dingen heb ik het maar niet gedaan
hier komt de mijne ook vandaag, maar iets duurder: Ik had een grote jurk (met heel veel tule) en was rond de 900/1000 euro kwijt, inclusief sluier. Dit was overigens in 2007 - in haar oude woning. Dit jaar ben ik met m'n nichtje meegeweest en wauw, wat heeft ze nu een mooie ruimte aan huis zeg.... M'n nichtje is er dus overigens ook geslaagd, rond de 800 euro geloof ik... een combi van 2 jurken van haar site zo'n beetje.
jurk, schoenen, hoepel, panty, accesoires, (zwangerschaps)lingerie wordt bij elkaar 2250. klingman zit, zonder makeup en lingerie ook op dag bedrag. vreselijk duur, maargoed, we trouwen maar 1x en dat soort cliche's ben wel van plan over een tijdje jurk enz in de verkoop te doen. gewoon onzin om zoveel geld ergens hier te laten verstoffen. onromantisch he klingman kan zijn pak absoluut nog aan naar werk, is (gelukkig!!!!) niet zo'n obligate bruinige bruidegoms ' combinatie ' . denk niet dat je mij nog een keer in mijn ontzettende jurk zal aantreffen, hoewel de schoenen zouden kunnen opzich.
Mijn jurk kostte (inclusief gigantische prachtige sluier en lingerie) 2600 euro. Schoenen waren ook nog eens een goeie 150 euro. Ook hier gold dat we van plan waren maar één keer te trouwen en ik al zowat m'n hele leven droomde van een jurk als deze... Ik had een jurk van Pronovias en heb ze gekocht bij deze winkel: Amiga Exclusive Shop For Pronovias Collection (heb m'n jurk in NL gekocht omdat ze daar iets goedkoper zijn dan hier)
Zou willen dat ik het ook over m'n hart kan verkrijgen want vind het eigenlijk ook enorme zonde dat zo'n dure, mooie jurk hier in een zak hangt te hangen. Maar ik zou hem zo graag elk jaar nog eens aandoen op onze trouwdag. Heb ook veel kans dat ik er nog wel enkele jaren in pas aangezien ik ook zwanger was toen we trouwden...
Ik had ook een Maggie! Echt een geweldig merk. Ik heb ook alleen maar Maggies gepast, ik wilde persé een jurk van dat merk.