Ik ben echt TE benieuwd naar jouw jurk. Wel een foto showen hè als de grote dag geweest is. Ik neem iig aan dat je je jurk nu nog niet wilt laten zien.
Ik had een jurk van Faragé Paris. Totale kosten: jurk, hoepel, schoenen, lingerie en bloem voor in haar 2500 EUR. Onwijs veel geld, maar heb wel de dag van mn leven gehad. Nu alweer bijna 2 maandjes getrouwd *zucht*
Mijn oma maakt mijn jurk! Ik hoef alleen de stof te betalen en die komt van de markt voor 2 euro per meter! Dus ik denk dat 50 euro in de buurt komt
Ik had ook een Maggie Sotero. Mijn ouders hebben hem betaald. Alles bij elkaar zo'n 2700,-. Alleen de sluier was al 300,-. Maar die was wel heel lang, nog langer als de sleep vd jurk.
Wij hebben voor mijn bruidsjurk ongeveer 1000,- betaald. * huren wou ik niet,omdat het toch al eens is gedragen
Mijn jurk kostte 1050,-...Voor mn schoenen heb ik 50 euro betaald en lingerie heb ik bij Wehkamp in de uitverkoop besteld. 10 euro geloof ik. Viel harstikke mee! Ik heb hem na onze bruiloft geprobeerd te verkopen maar niemand paste er in...(maatje 32 )
Volgens mij was ik inclusief schoenen en accessoires zo'n 1350,- kwijt. We zijn getrouwd in september 2003.
Ben vorige maand getrouwd en was voor de ( nieuwe ) jurk 650,- kwijt. Schoenen had ik al (pasten perfect bij de jurk). En lingerie tel ik niet mee, want die kan ik nu ook nog dragen
Jaaaaaaaaaaa!! Ik had ook een Pronovias, schitterend! Moest en zou er eentje hebben, ben zelfs in Barcelona naar hun winkel geweest om te kijken kwijl kwijl! Prijs van mijn jurk was ruim 3000 euro.
Ik wilde eerst huren, maar dat zou zo'n 350 euro gaan kosten. Uiteindelijk een hele mooie galajurk gekocht, rood met wit en strass-steentjes erop, voor 200 euro. Daarnaast nog een traditionele chinese jurk aangehad van 25 euro haha.
Zwangerschaps-trouwjurk kostte 200 euro, daarbij had ik een zwangerschaps trouwvestje dat 70 euro kostte. ik heb wel aardig wat besteed aan de lingerie en panties ik denk dat als ik niet zwanger was geweest een duurdere jurk zou hebben gekocht, had gewoon niet veel keuze en deze jurk was niet duur en stond erg mooi. ook omdat ik mijn buik met de week groter werd durfde ik het niet aan om een gewone trouwjurk te laten vernaaien 3 weken vantevoren oid.
Mijn jurk was 350 handgemaakt. Wit strepless lijfje met roze bloemetjes geborduurd. En mooie sleep eraan. + hoepel. Schoenen en andere spulletjes was 100 ongeveer. Ik had knalroze schoentjes gekocht!
mijn jurk was 1395,- (was de ochtend dat ik ging kijken binnengekomen) en toen kwam er nog lingerie, schoenen, sieraden, tiara/diadeem enz enz bij! ik heb mijn jurk incl. alle accessoires van m'n ouders gehad...
ik weet een hele goede zaak waar je voor ongeveer 500 euro helemaal klaar bent, en alles kan. hij word helemaal op maat gemaakt en je kan passeb enz en ze kunnen ook jurken namaken dus als je een plaatje hebt, doen ze dat ook. Ik mag hiet geloof ik geen reklame maken dus als je het wil weten pb me dan maar ff.
alleen de jurk was 1550 euro. Van pronovias. Als je niet te veel geld wil spenderen is dit echt een aanrader. Ken veel vrouwen die heel erg tevreden waren: Trouwjurk bruidsjurk tot 840€ Anastasi Bruidsmode
Mijn vader heeft de jurk betaald. Die was ongeveer 1.200,- maar ik geloof dat hij 5% korting kreeg als hij het gehele bedrag in één keer betaalde. Gewoon in en bruidsmodewinkel gehaald. Werd uiteraard op maat gemaakt.
volgens mij was die van mij 800 of 900 euro (veel goedkoper als normaal kon ik hem kopen omdat de ex van mijn vader daar was de winkel van)