bruidsjurk

Discussie in 'De lounge' gestart door mora27, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik heb rond de 1800 euro uitgegeven aan mn jurk en alles compleet.. hoop geld hoor voor 1 dag!!! (en binnen anderhalf jaar weer gescheiden, oeps..)
    zou ik noooooooit meer doen. maar zou ook niet meer zo uitgebreid trouwen.(als het er ooit nog van komt..) viel me erg tegen. maar dat ben ik....

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Via welke sites kun je kijken voor Chinese bruidsjurken dan?

3. Miems

Miems Actief lid

18 apr 2010
    325
    0
    0
    Ik heb mijn jurk gehuurd voor 250 euro, kreeg er toen gratis mecup en kapsel bij.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Zo'n 1250/1300 euro inclusief ondergoed, corset, schoenen, diadeem, sluier e.d. hij ligt nu op zolder want ik bewaar hem voor onze dochter (als ze dat leuk vind anders kan ze altijd nog wiegje van maken ofiets)

Als mijn moeder hem nog had gehad had ik er wel een deel van gebruikt ik houd wel daarvan!

5. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Uiteraard word alles op maat gemaakt (zelfs 2 dagen voor de bruiloft kon dat nog gedaan worden) dat is heel normaal bij een goede bruidszaak!

6. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
  7. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Wow idd super mooie jurken voor heel weinig geld.

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ja maar dat zijn geen fotos van hoe de jurk uiteindelijk echt wordt he! Die jurken zijn van dure merken (mijn jurk staat er ook bij) en die worden nagemaakt, zo goedkoop mogelijk.
    Het is maar wat voor eisen je aan je jurk stelt.

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
  10. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    ja dat voel je natuurlijk aan het soort stof e.d. ik krijg van dat soort stofjes statisch haar e..d. (ach dan slaat de vonk in elk geval over op je trouwdag LOL!!)

11. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Ik heb ook een goedkope jurk..

Maar ik hecht geen waarde aan een dure jurk ( ik vind het zelfs zonde om een dure jurk te kopen voor 1 dag ) Dus neem genoegen met een mindere stof.

Mijn haar word opgestoken dus van statisch haar heb ik gelukkig ook geen last :D Misschien wat schokjes als k de auto aan raak oid...

Ach ja tis maar net wat je wilt/eist

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mijn jurk was dus ook goedkoop(240 euro), maar ik vond niet dat je het er aan af zag.
    Hij komt bij: www.perfectdress.nl vandaan.
    Ik vind het ook zonde om duizenden euro's uit te geven aan een jurk die je maar 1x draagt.

13. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Ik vind persoonlijk dat je het wel ziet, alleen durven mensen dat vaak niet te zeggen omdat een bruid op haar mooist hoort te zijn natuurlijk, het valt niet zo mooi als een betere stof valt (ligt ook wel iets aan het model, bij het ene model valt het meer op dan een ander model)

14. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Mijn jurk, compleet met lingerie, hoepel, kousen en schoenen kostte net geen €2000. Ik heb het er zeker wel voor over gehad maar hij hangt nu op zolder en op zich is dat natuurlijk wel zonde voor 1 zo'n dagje. Doe hem alleen voor geen goud weg.

Sincerity Bridal

Dit is hem ik had alleen de band ook in het ivoor, dus dat stak niet zo af.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou dat is dus maar net wat je belangrijk vind.
    En zeggen dat een bruid op haar allermooist hoort te zijn...Vind dit zowieso een foute opmerking.Dit is met andere woorden zeggen dat ze er niet zo uitziet als dat zou moeten.

Ieder zn smaak, en een bruid zal nooit een jurk uitzoeken die ze niet mooi vind. En niet iedereen deelt haar smaak.
    Ik heb ook wel eens jurken gezien waarvan ik dacht, mens hoe kun je het aantrekken! en die jurken kosten dan rustig meer dan 1000 euro.

En ik kijk niet naar de stof van de bruidsjurk hoor...Alleen of de bruid straalt.

16. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

najaa ik heb precies dezelfde jurk!! alleen dan met band in de originele kleur (corset, hoepel, schoenen had ik er ook allemaal bij) maar was toch goedkoper uit als jij gelukkig!

Bij mij is er zelfs een band bijgemaakt voor als ik toch niet strapless wilde kon ik er zo aanknopen.

Even een plaatje (mijn man heeft een maatpak want die is te groot voor normale maten :p ) die was maar weer 500 euro (vond ik echt absurd weinig voor een maatpak!) en we hebben extra stof van dat pak besteld zodat we extra pakje voor de kleine konden maken, ik ben hier trouwens zwanger dus iets minder middel als dat eigenlijk hoort!

17. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    Je begrijpt hem niet goed (gebeurd wel vaker hier op het forum) als iemand er volgens haar heel mooi uit ziet en iemand vind dat niet zal niemand daar wat van zeggen uit fatsoen, terwijl je achteraf dan wel vaak hoort dat mensen de jurk niet zo vonden of niet mooi vonden staan (of juist heel verrassend vonden, bv een hele felle kleur ofzo)

Ik kijk naar het totaalplaatje, natuurlijk ook of een bruid straalt maar ook of de jurk mooi is en mooi valt.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ok dat staat al heel anders ;)

De enige personen die ik van belang vond qua vinden ze de jurk wel mooi? waren mijn man, mijn ouders en ikzelf.

Maargoed, we hadden veel mensen wijsgemaakt dat ik een broekpak aan zou hebben(maandagochtend bruiloft, ondanks dat het niks afdeed voor een vrijdagmiddagbruiloft ;))Dus ze waren zowieso al verrast dat ik een jurk aan had :p

19. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

28 dec 2006
    1.541
    142
    63
    Vrouw
    Oh wat grappig, maar er zaten toch standaard twee banden bij, haltertop liggende band en haltertop staande kraag. Ik heb hem gedragen met de haltertop liggende band erop geklikt. De band wordt in twee kleuren gemaakt, je kunt gewoon kiezen is allebei origineel.

Je zag er mooi uit trouwens, ik plaats geen foto want dan ben ik direct herkent en dat wil ik niet.

20. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag

Amen..!

Alleen bij mij zijn t mijzelf en mn man.. Wat de rest van mijn jurk vind boeit me niet :D

Als k hem maar mooi vind en mijn as man :D

Deel Deze Pagina