Ik dacht dat dus ook...Maar met passen had ik een jurk aan, die heel erg mooi was. Maar mn moeder vond hem vreselijk! En dat voelde zo rot...Ik wou niet op mijn trouwdag staan, wetende dat mijn moeder mn jurk niet mooi vind.
Ik heb al heel wat verschillende jurken voorbij zien komen en ik kan maar één ding zeggen: trek aan waar JIJ je prettig en mooi in voelt. Zelf ben ik met weinig geld getrouwd. Ik had 'n rode lange rok aan met 'n zwart gothic jurkje er overheen. Later heb ik 't nog wel weer eens aangehad. Maar ook al hadden we bakken te besteden gehad, ik had nooit veel geld uitgegeven voor 'n jurk voor 'n dag..
ja das dan een meevaller haha Ja ligt er natuurlijk ook aan hoe je wilt trouwen , ik ben precies getrouwd hoe we altijd voor ogen hadden en zijn gewoon niet eerder getrouwd tot we dat konden betalen (al vond ik 5000 euro excl. jurk) niet veel geld voor een droomtrouwerij in een kasteel met een feest voor 50 gasten met eten voor iedereen, ik had ook zelf ontworpen kaarten (en ben n.a.v. hiervan gevraagd voor een baan op hun drukkerijk haha) Als ik niet op die manier had kunnen trouwen dan was het gewoon niet gebeurd.
beetje jaloers hoor.. allemaal zo'n mooie jurken, dat wil ik ook. wil alleen niet trouwen.... alleen een jurk. maar in zo'n jurk naar de appie is ook weer zoiets..
haha ja ik heb niet zo'n grote familie dat scheelt en mijn man heeft helemaal geen familie, op een moeder en stiefvader na (dus dit was alleen mijn kant ) ja in zo'n jurk naar de appie is niet zo handig LOL!! maar als je aandacht wilt dan komt dat wel voor elkaar!
Wij hebben onderscheid gemaakt tussen echte vrienden en na een zwangerschap en chronische ziekte weet je precies welke dat zijn helaas. Ik had ook heel veel kennissen maar deze hebben wij niet uitgenodigd alleen de mensen die er echt zijn voor ons en wij voor hun. In het kasteel paste ook nooit zoveel mensen LOL!!
Nja bij mij zijn t ook geen kennissen, Veel extra familie die dr bij komt en zo'n 25 man aan vrienden van mijn vriend ( en ook zijn Familie ) mijn familie is niet zo groot en mn vrienden groep ook niet.. Kennissen en collega's komen bij mij ook niet.
ik mijn jurk gekocht. en helemaal niet duur. ik heb 13 jurken aan gehad en de eerste die aan had die is het uiteindlijk ook geworden ik had hem al gezien in boekje maar toen in een andere kleur. wij hadden een feestje met ongeveer 90 mensen. dat waren dus fam collega en vrieden. en kennisen. en de ander helft van de fam heb ik niet gedaan omdat we daar ruzie mee hebben.
Jurk koste 525 euro. Supermooie nieuwe jurk, op maat gemaakt. Heb hem bij La nova in Dordrecht gekocht. www.lanova.nl
Mijn jurk heeft 2600,- gekost + 600,- aan schoenen, hoepel, sluier & lingerie.. Maar het is wel een super mooie jurk
min jurk was 1800 excl accesoires, dat heeft al met al ook nog een kleine 1000 gekost.... www.Oexeman.com
Mijn jurk was rond d 2400 euro excl alles,heb er een hoed/sluier bij die zo rond de 400 euro zat, en dan moet de hoepel er nog bij en lingerie etc.. inmiddels ben ik gescheiden en mijn jurk ga ik verkopen, dus als er nog liefhebbers zijn?? hahaha.... Ik zal ff opzoek gaan naar een foto...