Waar o waar ??

Discussie in 'De lounge' gestart door tricie83, 3 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ik wil heel graag nieuwe laarzen aan schaffen want mijn huidige kunnen echt niet meer al 3 keer laten repareren maar ze zijn echt op.

Nu is het zo dat ik schoenmaat 37 heb maar best stevige kuiten.
    Ik heb dus enorme moeite om laarzen te vinden die passen.
    Of ik krijg de laars niet dicht of ze zijn te ruim bij de voet.
    als ik al wat tegenkom zijn ze vaak niet te betalen.
    De laarzen die ik nu heb heb ik destijds in groningen gekocht in de schoenenwinkel van mijn ex-schoonzus maar die is al een tijd failliet.

Wie o wie weet bij regio schiphol of online laarzen te vinden die niet al te duur zijn ( dus rond de 100 euro liefst minder maar niet meer als 150.-.
    heb me al rot gegoogled maar kom alleen op hele dure sites.

Mijn dank is groot.

2. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Helaas heb ik het omgekeerde:dunne kuiten...kan dus ook moeilijk laarzen vinden.alleen in amsterdam bij de magna plaza zat een winkel waar ze laarzen verkochten in allerlei kruitmaten haha!maar is lang geleden weet niet of het nog bestaat en t was prijzig...ik zoek heel lang en vind uiteindelijk wel laarzen. Misschien iets kortere en iets flexibeler materiaal?meerek spul?vond bij de Manfield op t winkelcentrum in Amstelveen dat er veel keus was.ik heb dure gekregen alvast voor m'n verjaardag (150euro) maar ben er erg blij mee!ik zou daar ook even kijken...

3. kipjetok

kipjetok Bekend lid

21 jul 2011
    715
    0
    0
    NULL
    NULL
  4. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Mukkie das ook balen, amstelveen ben ik nog niet geweest maar eens doen dan.
    De kortere gaan meestal nog wel maar dan vindt ik het zo plomp staan.
    Ik heb nu tot onder de knie en dan lijk je een beetje langer.
    Daarbij is het ook wel wat warmer in de winter als ze lekker lang zijn.

Kipjetok, Leuke site met hele mooie laarzen maar indd die prijzen pff he . en volgensmij moeten ze uit de UK komen dus komen er denk ik ook nog verzendkosten bij.

5. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Had hetzelfde probleem, tegenwoordig altijd laarzen van rieker, die hebben vaak verstelbare laarzen. Laatst laarzen van rieker via zalando besteld, 65 euro.

6. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    de laarzen van aqa met dat bont by ziengs te koop

7. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ooo ziengs zit in hoofddorp, daar kan ik wel even naar toe rijden straks. thank u!

zalando had ik al wat besteld , maar paste toch niet . weer heel gedoe met terug sturen. thanks anywayzzzz

8. cocko

cocko Fanatiek lid

21 apr 2011
    3.594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Uhm... misschien vindt je het helemaal niks hoor! Maar als je eens op marktplaats kijkt? Ik heb nu laarzen gekocht (vorig jaar ook) via mp omdat ik juist een heel smalle schacht nodig heb bij de laarzen. Je kunt zoeken op brede schacht. Sommige laarzen zijn nog erg mooi, weinig gedragen en kun je voor een leuk prijsje overnemen! Zo heb ik dit jaar zwarte suede laarzen gekocht die nauwelijks gedragen zijn (zool was echt nog glad en zwart) voor echt een mini prijsje!

Het is maar een tip....

9. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Bij cinderella hebben ze ook laarsen met bredere schacht. In Haarlem centrum zit deze winkel ook. Is wel wat prijziger (150€ )

10. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Thanks allemaal, Nou heb net heel hoofddorp rondgelopen en nergens iets te vinden.
    1 paste er maar die was zo lomp en eigenlijk weer te wijd waardoor het openstond en ook nog eens bijna 200 eurie.
    Ik zal inderdaad nog even op marktplaats kijken maar verder geef ik de hoop op.
    ( heb mezelf nu maar blij gemaakt met een paar knock off timberland met sleehak voor 30.-)

11. 0611inge

0611inge Actief lid

9 feb 2011
    188
    0
    0
    de merken die ik ken zijn jj footwear, helioform en bladelli..... misschien eens kijken bij mode-outlet van bagoes, die hebben soms hele leuke aanbiedingen/ Ze hebben winkels in Alkmaar en Utrecht, maar ook online, waar ze nog meer keuze hebben, alleen dan is het een beetje een gok vind ik altijd. succes in ieder geval, is een lastig iets weet ik helaas uit ervaring :(
    oefff zit nu zelf ook te kijken, maar dat is denk ik wel een uitkomst voor je, heb zitten kijken op maat 37 en kwam zo al uit op denk minimaal 50 paar laarzen tot 60 euro....... ga dus nu zelf ook ff op mijn eigen maat checken :)

Deel Deze Pagina