Hoi allemaal, Hier een meelezer. Ik zit nu echter met een vraag en hoop dat jullie me kunnen helpen. Over enkele weken trouwt mijn zusje. Mijn dochter is dan bruidsmeisjes. Wat oh wat zal ik haar aantrekken........ We hoeven ons niet aan een thema of iets dergelijks te houden. Mijn meisje is 15 maanden, loopt nog niet en daar ontstaat het probleem voor mij. Ik heb heel veel leuke jurkjes gevonden maar aangezien ze dus nog kruipt is dat totaal niet praktisch. Wie oh wie heeft DEkledintip voor me?
Mijn zusje is een maand geleden getrouwd en onze dochter droeg dit jurkje met een witte bolero Meisjes feestjurkje baby "Eline" fuchsia roze (maat 74) | Bruidsmeisjes jurken en kinderfeestkleding | D-Moda.nl - Gelegenheidskleding voor dames en kinderen
Dankjewel Elsie! Leuk jurkje! Zag alleen dat het jurkje tussen knie en enkel valt. Dat is dan weer jammer want dan kan mijn dochter geen kant op. Aangezien ze nog niet loopt en alles kruipend doet zou ze steeds omvallen als ze met dit jurkje kruipt.
Hier kropen ze eigenlijk altijd zonder problemen met een jurkje. Daarbij denk ik dat er ook niet veel gelegenheid zal zijn om te kruipen?
Bij de winkel die hoort bij de website van elsie89 hebben we ook voor ons bruidsmeisje de jurk gekocht. Eerlijk is eerlijk, het is goedkope rommel, maar ons bruidsmeisje vond het prachtig! Volgens mij zit de winkel in Voorburg?
Jurkje valt niet heel lang en op de dag zelf was er eigenlijk geen kruiptijd dus hebben we daar geen last van gehad
Waar de winkel zit geen idee heb het online besteld. En op zich vond ik het jurkje geen rommel maar ach je trekt het 1 x aan want zou niet weten wanneer ze nog een x zo iets zou dragen en dan is het fijn als het niet zo erg duur is
Tara die heb ik hier inderdaad al in de kast hangen en gaat inderdaad ook mee. Ik heb net een rokje van de winter collectie van tommy hilfiger besteld. Hoop dat die redelijk kort valt. Nu nog iets voor erop. Dank voor heg meedenken dames!