hallo allemaal Gisteren hebben mijn nichtje en haar toekomstige echtgenoot gevraagd of ik ceremoniemeester en getuige wil zijn, en onze dochter bruidsmeisje! Erg leuk allemaal! We hebben met z'n 4en (oke, 5en) ook wel een goede band met elkaar, en stiekem had ik hier wel op gehoopt. Hoewel ; we hebben het er weleens vaker over gehad, omdat onze dochter de 1e achterkleindochter is. Maar nu gaat het dus echt gebeuren. Ik vind het zo ontzettend leuk! Maar ook wel erg spannend. Alles eigenlijk, maar vooral ook hoe onze dochter dat gaat doen. Ik denk dat ze op die leeftijd (2 jaar en 2 maanden) toch vrij onvoorspelbaar zal zijn. Ik ben daarom ook wel benieuwd hoe het bij anderen is gegaan en hoe jullie kindje de dag heeft beleeft en is doorgekomen. Handige tips etc zijn dus welkom , maar verder vind ik het ook gewoon erg leuk om ervaringen te lezen ! groetjes Athina
Hoi, Niet mijn kinderen maar mn schoonzusje haar dochtertje van toen 1 jaar en 3 maanden is bruidsmeisje geweest. We hadden ook nog een bruidsjonker maar die was 6 jaar. Het is de hele dag supergoed gegaan! Het begon bij ons om 10 uur toen zijn we fotos gaan maken. De kids zijn even meegeweest en daarna weer meegenomen om ff een dutje te doen. Om 1 uur weer bij ons huis dus ze hebben wel ff tijd gehad. Ga niks forceren met je dochter! Als ze iets niet wil dan wil ze het niet. Nog ff een picture van mn bruidsmeisje en jonker: Bekijk bijlage 35918
Dat is inderdaad wel slim, om tussendoor te laten slapen, net wat je al zei: Zo na de foto's is wel een mooie tijd. Een half uurtje foto's maken met bruidsmeisje erbij is lang zat . En rond 11.00 uur, half 12 zal ze dan vast weer moe zijn van alle indrukken . Het bruidspaar is nog aan het kijken waar ze gaan feesten etc. Maar het was een optie om trouwen en feesten op dezelfde locatie te doen, dat zou voor ons wel praktisch zijn, minder gereis en misschien iets gemakkelijker om even tussendoor een dutje te doen ter plekke. Maar oke, leuke foto in elk geval , mooi bij elkaar passend koppeltje zo