Hmm vaag verhaal. Ik zou de jurk ophalen. Bij mijn voorlaatste passessie kwam ik erachter dat er een dikke vette scheur in de sleep zat. Ik zei dat tegen de stagiaire en die zei "oh". Nou het zat me niet zo lekker dus heb ik opgebeld en er moest een nieuwe jurk besteld worden...die was zes weken vantevoren binnen en is een week voor het trouwen vermaakt. Ik vind dit een raar verhaal en dat de passessie hierom niet door kan gaan ook.
Heb het allemaal nog een keer gelezen en het is inderdaad wel heel rigide! Als jij de 15e betaalt zou je denken dat ze de jurk toch de 24e wel in orde moet kunnen hebben (als ze nu al weet dat ze dat in de planning moet opnemen). Ik snap overigens niet waarom er nog een extra passessie nodig is: toen ik nog in die bruidswinkel werkte werden bij aankoop (of in jouw geval dus nu, nu je niet meer zwanger bent) de maten nauwkeurig genomen. Op basis daarvan werd de meest overeenkomende maat jurk besteld en werden de grote aanpassingen gedaan. Vervolgens pas kort voor de trouwdag (1-2 weken) een laatste pas- en correctiesessie. Dan werd er gewoon een coupeuse gereserveerd die op dat moment de puntjes op de i ging zetten en ervoor zorgde dat je met een perfect passende jurk de deur uitging? Heb zelf mijn jurk (in een andere winkel) gekocht 6 weken nadat ik was bevallen, ik trouwde 3 maanden na de bevalling. Vervolgens 4 dagen voor mijn trouwdag de jurk gaan ophalen en laatste kleine dingetjes aangepast. Met die gang van zaken maakt een winkel ook niet tussentijds kosten die niet vergoed zijn, want je betaalt na aankoop en je betaalt voor bijkomend werk op de dag dat de jurk ook voor het laatst vermaakt wordt en mee naar huis gaat?
Heb topic nou tig keer door genomen hahaha, maar snap er niets van. Ben een paar keer mee wezen bruidsshoppen, en al die meiden hebben de helft betaald bij het uitzoeken, en betaalden pas de rest (plus vermaakkosten) helemaal aan het eind bij ophalen. De laatste passessie was 2 weken voor de bruiloft (ongeveer) en dan werden de laatste dingen aangepast indien nodig, niet nodig ging die mee naar huis, wel nodig weekje later mee naar huis. Ik vind het ergens ook niet meer dan logisch, een auto van 3000 betaald je ook aan, maar betaal je pas in zijn geheel bij het ophalen. De jurk zelfde verhaal, hun moeten maar afwachten of jij hem nog komt halen, maar jij moet ook maar afwachten of het jou wel bevalt (en of de zaak nog bestaat tegen die tijd) Het is de normaalste zaak van de wereld om daar als bedrijf op in te spelen. Eerlijk gezegd zou ik mijn jurk er nu weg halen en iemand anders zoeken voor de laatste aanpassingen. Ik zou de jurk zeker niet tot mei laten hangen, als ze nu al moeilijk doet over 120 euro dan zou ik het zaakje niet vertrouwen.
Bizar dit inderdaad! Ik heb maar 500 betaald voor mijn jurk, kreeg de hoepel en de sluier er gratis bij en ook nog eens de eerste keer verstellen... Tweede keer was niet nodig... Maar ik had echt een supermooie jurk echt mijn droomjurk en niet duur...
volgens mij heb ik een verkeerde winkel gekozen :x tegen mij zei ze je kan de helft betalen en later derest maar als je alles betaald ben je verzekerd.. en verzekerd dat je de jurk ook heb.. daarom heb ik er voor gekozen om hem in 1x te betalen... maar dat er zoveel extra kosten bij zou komen.. buiten mijn hoepel om krijg ik niks gratis of een mooie korting hoor.. moet alles gewoon betalen zeg maar... ik heb hem idd thuis gehad.. nu is hij weer bij haar 1 week tot 14 mei was afgesproken.... ik heb nog 2 passessies.. maar doordat ik later betaal zal 1tje daarvan vervallen en is het maar de vraag of hij klaar is voor de bruiloft... daarom nogal stress ervan nu.. hoorde het vanmorgen maar denk al de hele dag .. nee dit gaat me echt niet gebeuren he...
Ik vind het echt compleet belachelijk. Als je zelf geen 120 euro kan voorschieten vraag ik me af hoe het met je zaak gaat. En aangezien jij al 3000 euro hebt betaald laat je hem echt niet schieten. En dreigen dat hij dan in mei!! Niet klaar is vind ik helemaal aso. Mijn jurk bleek veel teveel ingenomen bij de top toen in hem kwam ophalen. Dit hebben ze direct aangepakt en na 2 uur was hij goed en kon hij mee. Dus 2 maanden voor vermaken nodig hebben lijkt me onzin.
Ik vind het echt niet klantvriendelijk! Ik heb zelf helemaal geen vermaakkosten hoeven te betalen en mocht de jurk in 2x betalen. Eerste deel toen ik besloot dat het deze jurk werd en het 2e deel toen ik hem mee nam En wie gaat er nu een hele jurk aan laten passen om er vervolgens niet meer voor terug te komen? Je hebt toch alle lingerie ed al bij uitgezocht.. sorry hoor, maar vind de verkoopster een beetje paranoide
Kan je zomaar met je jurk naar een ander dan ? Ik ga hem iedegeval ophalen .. Dan mist ze helemaal die 120,- eigen schult hoor.. Maar mijn bruiloft is belangrijker...
Ja dat denk ik nou ook .. Ze weet toch dat ik hem neem.. Zou beetje zonde zijn voor mijn geld denk ik om hem te laten hangen en dat voor 120,- euro 😒
Natuurlijk kun je zomaar naar een ander gaan. Gewoon je verhaal uitleggen en dat je de zaak daar niet vertrouwd. Denk dat iedere andere bruidsmode zaak je echt wel begrijpt en je graag zal helpen. Zou trouwens ook je schoenen lingerie etc ook ergens anders gaan uitzoeken hoor. Ik gunde die vrouw die extra omzet echt niet.
Ik zou hem ophalen en meenemen. Dit slaat nergens op. Twee dagen voor mijn bruiloft ging ik mijn jurk ophalen en bleek ik ook veel afgevallen. Beide kanten moest er twee cm ingenomen worden in de taille. Werd ter plekke allemaal gedaan en paar uur later kon ik mijn jurk meenemen. Alle vermaakkosten zaten bij de 1500 euro in. Heb mijn eigen jurk ontworpen en hun hebben de stof besteld en gemaakt. Dus dat hun zeggen sat je jurk dan 15 mei niet klaar kan zijn is echt belachelijk.
Ik zou hem ook ophalen, maar vind het eerlijk gezegd ook apart dat ze heeft aangegeven dat je alleen zeker weet dat je hem hebt als je hem gelijk helemaal betaald en niet als je bijv de helft aanbetaald, dat zou bij mij eerlijk gezegd al een nekharen momentje zijn. Maar misschien dat dat komt doordat ik wat dat betreft heel wantrouwend ben (na een faillissement bij een babyzaak )
ik heb niet alles gelezen, maar persoonlijk denk ik dat er iets niet helemaal pluis is, als je al zoveel voor een jurk heb betaald, dat ze niet een paar dagen kunnen wachten op 120 euro, daar gaan bij mij toch wel de alarmbellen rinkelen, ook dat ze aangeeft dat ze personeel moet betalen uhm van jou 120 euro , ik zou je jurk heel snel ophalen en als de wiedeweerga een andere coupeuse zoeken die dit netjes voor je wilt doen en ook de lingerie en schoenen had ik niet meer gekocht.
Ik vind het ook een raar verhaal. Een stukje servive mag je op zn minst toch wel verwachten. Helemaal als je de jurk al hebt betaald. Persoonlijk zou ik dus ook de jurk ophalen (maar denk dat je dat inmiddels al hebt gedaan?) en idd de accessoires ergens anders halen. (welke winkel is het eigenlijk als ik vragen mag?)
Vind het ook raar. Een beetje winkel heeft garen liggen en heb jij zelf daar voor betaald. Je weet bij voorhand niet hoeveel garen er in moet dus haar je een hele rol garen gekocht dus... Kan ze ook de jurk vermaken en zeggen je krijgt hem pas als je betaald hebt toch? MAar slechte boel zo
Dit! Noway dat ik mijn geld nog aan haar zou besteden! Ik zou het merk van de lingerie en schoenen onthouden en het ergens anders kopen..
Erg klantonvriendelijk allemaal! Ik hoop dat je de jurk opgehaald hebt. Ik zou het hele zaakje dus ook niet vertrouwen.