Ben stiekem nu wel een beetje benieuwd om welke winkel het gaat? Wil je dat met ons delen? Heb je de jurk al opgehaald?
Ja ik heb hem ... Nog wel gezeur gehad d'r voor hoor .. Maar daar heb echt maling aan.. Het gaat om mijn bruiloft en wil geen stress er voor/door hebben .. Het gaat om Total wedding ... misschien bij iemand bekend ?
Sorry dat ik het zeg maar de term 'bling bling trouwjurken' doet me al rillen. Fijn dat je de jurk in ieder gev hebt! Ben ook wel benieuwd wat ze zei.
Goed dat je je jurk hebt! Nu op zoek naar een andere coupeuse maar komt vast goed! Alvast een hele fijne bruiloft gewenst!
Goed dat je jurk hebt opgehaald! Als ze zo op d'r geld zit te zeuren, krijg ik het idee. Dat ze weleens binnenkort de deuren zou moeten sluiten (faillissement). En als dan jouw jurk daar hangt.. Heb je hem nooit op tijd in huis. Ook al is die volledig al betaald.
Ik vind het echt veel geld voor vermaken. Ik heb het dubbele betaald voor een jurk die helemaal voor mij gemaakt is... Goed dat je m opgehaald hebt.