We zijn met 6 volwassenen en 2 kinderen,ik denk aan soep maar dat maak ik altijd al dus saai! wie heeft er een spannend/makkelijk idee???
Met sinterklaas komen mijn moeder, zus, oma en oom bij ons. Ik denk dat ik dan, buiten de pepernoten, een pan soep ga maken en dan broodjes kroket en een lekker toetje erbij. M'n oma krijgt dat al bijna niet dus ik denk dat ze dat wel lekker zal vinden.
wij zijn dit jaar met 8 volwassenen en 2 kids en ik heb bedacht dat er een buffet komt. En iedereen moet 1 a 2 gerechten meenemen voor het buffet. Zo hoef ik eens niet de halve dag in de keuken te staan en krijgen we waarschijnlijk een heel gevarieerd buffet
Vaak wordt er al veel gesnoept dus zou gaan voor soep met lekkere broodjes ( evt zelf afbakken) met gerookte zalm, salades, krokertjes, gezond.
Hier ook iets simpels denk ik, lekker pan zelfgemaakte soep, luxe broodjes met vis en salades. Heb geen zin om een weet ik hoeveel-ganger diner op tafel te zetten. En je snoept overdag toch ook een hoop, lekkere hapjes op tafel enz. Wij zijn met 8 volwassenen en 1 kind.
Hier worden het wraps (hierop iets van zalm, kaas, ham, roomkaas, pijnboompitten rucola etc. lekker snel klaar en vooraf te maken), soep (natuurlijk!!!), quiche (kant en klaar gekocht bij de AH) en ik denk een lekkere huzaren salade of kipkluifjes (misschien kant en klaar kopen of de dag ervoor maken) ofzo...Heb zoveel snoep ingekocht dat ze waarschijnlijk al misselijk zijn voordat we gaan eten.. Hier 8 volw en 1 kind