wat moet ik voor eten maken met sinterklaas?

Discussie in 'De lounge' gestart door mamamadelon, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    We zijn met 6 volwassenen en 2 kinderen,ik denk aan soep maar dat maak ik altijd al dus saai!

wie heeft er een spannend/makkelijk idee???

2. marilouise

marilouise Niet meer actief

wij eten heerlijk erwtensoep op 5 december nu al zin in zeker met dit weer.

3. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    lekker stampotje

4. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Met sinterklaas komen mijn moeder, zus, oma en oom bij ons. Ik denk dat ik dan, buiten de pepernoten, een pan soep ga maken en dan broodjes kroket en een lekker toetje erbij. M'n oma krijgt dat al bijna niet dus ik denk dat ze dat wel lekker zal vinden.

5. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.807
    4.191
    113
    wij zijn dit jaar met 8 volwassenen en 2 kids en ik heb bedacht dat er een buffet komt. En iedereen moet 1 a 2 gerechten meenemen voor het buffet. Zo hoef ik eens niet de halve dag in de keuken te staan en krijgen we waarschijnlijk een heel gevarieerd buffet

6. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik ga gourmetten. 5 volwassenen en 1 kind! Heb er nu al zin in!

7. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Vaak wordt er al veel gesnoept dus zou gaan voor soep met lekkere broodjes ( evt zelf afbakken) met gerookte zalm, salades, krokertjes, gezond.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Soep met broodjes!
    Ik ga echt niet heel de dag in de keuken staan hoor!

9. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Hier ook iets simpels denk ik, lekker pan zelfgemaakte soep, luxe broodjes met vis en salades. Heb geen zin om een weet ik hoeveel-ganger diner op tafel te zetten. En je snoept overdag toch ook een hoop, lekkere hapjes op tafel enz. Wij zijn met 8 volwassenen en 1 kind.

10. augustus

augustus Niet meer actief

Hier worden het wraps (hierop iets van zalm, kaas, ham, roomkaas, pijnboompitten rucola etc. lekker snel klaar en vooraf te maken), soep (natuurlijk!!!), quiche (kant en klaar gekocht bij de AH) en ik denk een lekkere huzaren salade of kipkluifjes (misschien kant en klaar kopen of de dag ervoor maken) ofzo...Heb zoveel snoep ingekocht dat ze waarschijnlijk al misselijk zijn voordat we gaan eten..

Hier 8 volw en 1 kind

Deel Deze Pagina