bruiloft 3,5 wk na KS 60 km verderop..

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door bunchy, 25 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Als je kindje niet mee kan dan lijkt het me erg lastig.

Ik zou dat zeker niet doen.

2. Malaika

Malaika Fanatiek lid

27 aug 2006
    1.359
    0
    36
    Limburg
    Je moet een keizersnede niet onderschatten, het is een zware buikoperatie. Ik had het geen dag lang op een bruiloft volgehouden, zo snel na de operatie. Maar goed, iedereen is anders. Kun je niet een deel van de dag aanwezig zijn ipv de hele dag? Lijkt me dat niemand je dat zwaar kan aanrekenen.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    als jij denkt dat het niet gaat of dat het voor jou teveel onrust geeft moet je het niet doen.
    ik heb een normale bevalling gehad en moest er na 3,5 week echt nog niet aan denken om zoiets te gaan doen.
    ik werd 2weken geleden nog helemaal gek op een kinderverjaardag en een dag later een bbq.
    wat dat betreft kan ik nog weinig hebben en is mn concentratie nog minimaal.

kijk even hoe je je tegen die tijd voelt en maak dan je keuze.
    ik vind dat ze gewoon moeten respecteren dat je na 3,5week niet naar een bruiloft gaat 60km verderop terwijl je je kindje niet mee kan nemen en bv geeft.

liefs doris

4. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Ik heb niet alles gelezen dus ik weet niet of mijn opmerking al naar voren is gekomen maar na een ks mag je 6 weken niet autorijden van je verzekering.

Ik deed het wel want zoonlief lag in het ziekenhuis maar als er een ongeluk gebeurd en ze komen erachter dat je een ks hebt dan ben je niet verzekerd.

Na 3,5 voelde ik me weer redelijk goed hoor maar mssn is dit een punt waardoor je niet kan gaan?

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Ik denk dat je dit nu nog niet moet willen beslissen. Geef aan ik kijk hoe het gaat en hoe ik me voel. Klaar.
    Je weet niet of alles goed gaat, je weet niet hoe je je voelt. Die ochtend kan je pas beslissen wat je doen en niet eerder lijkt me.

6. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    ik heb dan wel geen keizersnee gehad,wel een zware bevalling,2 weken overtijd,en de kleine kwam met de vacuum.
    moest er niet aan deneken om na 3 weken weer op pad te gaan,.
    je zit met nachtvoedingen te kijken,alles is nieuwe voor jullie,dus flink wennen,plus dat je je kindje dan net een beetje door begint te krijgen..
    ik zou het wel weten hoor,lekker thuis blijven,en als het echt vriendinnen zin,begrijpen ze dit echt wel.
    als het niet nodig is,zou ik echt niet met zo'n uk gaan sjouwen,en iedereen zit eraan te plukken...bewaar lekker de rust voor jezelf,en geniet van de momenten met je uk.

veel succes met je keuze,liefs petra

7. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Ik ook een natuurlijke bevalling, maar na al het bloedverlies (bijna 2 liter) en het wennen aan het leven met kind (onderschat dat ook niet, hoor!) zijn wij de eerste maand nergens naartoe geweest, hoor. Moest er niet aan denken. Daarna voorzichtig eens een half uurtje naar een verjaardag geweest enzo, maar heeeeel rustig opgebouwd. Een bruiloft had ik zonder gene overgeslagen - het is nogal wat, een kind op de wereld zetten, of je dat nu via KS of 'gewoon' doet. Je moet herstellen. Betere reden om niet te gaan is er niet.

8. Troeltje

Troeltje VIP lid

28 okt 2007
    10.662
    0
    0
    Niet gaan hoor! Ik had dat ook, mijn dochter was zelfs bruidsmeisje op die bruiloft, maar ik kreeg keizersnede en ook zo'n 3 weken daarna was de bruiloft. Ik heb uitgelegd dat het echt niet ging lukken, en dat lukt ook echt niet al zou je willen! Het is een zware buikoperatie en als je een hele dag in touw bent terwijl je eigenlijk moet rusten is niet goed!

En ja je kan als je wil naar de receptie gaan, maar ik zou gewoon ervan uitgaan dat het herstel minder super verloopt dan je nu zou denken is het voor niemand een teleurstelling!

9. Jetje76

Jetje76 Bekend lid

15 feb 2009
    617
    0
    0
    Hi Bunchy,

Ik zou als uitgangspunt nemen dat je gaat (hoef je je niet nu al naar anderen toe te verdedigen) en kort daarvoor zien wat je doet.

Hoewel ik zelf denk dat de hele dag waarschijnlijk niet realistisch is (en ook echt niet van je verwacht zal worden!), was ik 3 weken na mijn keizersnede echt BLIJ om er even uit te kunnen. Ik had toen ook weer etentjes met vriendinnen en zo.

Dus als je je (fysiek en vooral ook mentaal) goed genoeg voelt; lekker even op en neer met man en kind voor de ceremonie en/of receptie. En zo niet, dan drink je daarna wel een borrel met je vriendin en haar man op hun huwelijk! Dat begrijpt ze echt! Ik zou er wel zelf moeite mee hebben gehad als een goede vriendin van mij al bij voorbaat er vanaf zou zien zonder t even af te wachten....

Maar ik weet zeker dat t zich allemaal vanzelf oplost. Succes.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nu nog niet druk over maken joh!

Je moet een keizersnede ondergaan...Niemand kan vertellen hoe dat loopt.
    Als jij je prima voelt, ga je lekker.
    Voel je je niet goed, dan ga je niet.
    Je hebt een keizersnede gehad kort ervoor..Zal heus niemand je raar om aankijken!

Deel Deze Pagina