Ik zal we gek zijn hoor, maar als je een stel niet goed kent, wat doe je dan als daggast op de trouwerij? Ik zou me er niet eens lekker bij voelen denk ik..... Dat is toch echt meer voor intimi. Ik zie echt het probleem niet, tsja de afstand is niet zo handig... zou lekker samen heen gaan, mag mijn man me in de dichtstbijzijnde stad afzetten zodat ik lekker kan shoppen 😉 Pikt hij me aan het einde van de dag maar weer op, auto vol laden en door naar t feestje.
Voor mezelf sprekend: Het zijn vrienden van mijn partner. Misschien ken ik die NU wel niet goed, maar ik ben van plan de rest van mijn leven met mijn partner te slijten en ik ga er vanuit, dat als hij uitgenodigd wordt als daggast, hij belangrijk genoeg is in hun leven, om regelmatig contact te hebben en te houden. Dus ik ga die mensen zeer zeker nog goed leren kennen. Toen wij gingen trouwen, was er een stelletje dat wij beide niet zo goed kenden. Waren heel leuke mensen, maar we kenden ze eigenlijk alleen an feestjes, van vrienden van ons. We kenden ze net een paar maanden en hebben ze niet uitgenodigd. Nog altijd spijt van, want nu zijn het héél goede vrienden van ons. Betere vrienden zelfs, dan een groot deel van de mensen, die wél uitgenodigd waren.
Wat is de reden dat jij niet als daggasten mag komen? Of wat denk je zelf dat die reden zou kunnen zijn? Ik heb bij ons trouwen ook mensen gesplitst. In vriend/vriendin wel, partner niet. Waarom? Omdat wij beide een hekel (ja echt) aan partner hadden... Dus die hoefde ik echt niet op mijn trouwerij te hebben! Overigens was de partner van mijn schoonvader ook niet welkom.. Het waren voor ons goede redenen om dit zo te doen. Minder goed/lang kennen zou voor mij geen goede reden zijn, dan waren ze wel gewoon welkom geweest.
Ik heb niet alles gelezen, alleen de OP. Het komt op mij over dat ze verwachten dat jullie relatie nog wel een keer over kan zijn, en dan zou jij ook op de foto's bij de daggasten staan... Dat zijn toch vaak de groepsfoto's die in het album komen, dus misschien willen ze jou er niet op hebben? Als het echt niet anders kan, kunnen jullie dan niet samen gaan en dat jij je dan een dagje vermaakt in een stad in de buurt? weet niet of je een typje bent wat de hele dag kan shoppen hoor...