Mijn partner kennende zouden we samen als avondgasten gaan. Hij zou het niet eens in zijn hoofd halen om apart van elkaar te gaan. Hij zou zijn vrienden daarnaast ook rustig laten weten waarom hij er voor kiest om 's avonds te komen en of ze ons in het vervolg dus graag als stel zouden willen behandelen. Wij zouden dus of 's avonds gaan of helemaal niet.
Ja doei, dan zit ik eerst ongewenst te zijn in het stadhuis en daarna de hele middag in mijn eentje ergens in een eettentje. Dat vind ik een beetje triestig eigenlijk.
Haha wij hebben zelfs laatst een bruiloft gehad waar mijn vriend wel was uitgenodigd en ik niet! Terwijl we al bijna 6 jaar samen zijn Ik vond dat ook echt zo belachelijk... Uiteindelijk is mijn vriend wel alleen gegaan, maar blijf het raar vinden.
Het maakt toch niet uit wat jij er van vind? (Of wat ratatosk vind wat dat betreft) Het is hun feestje.... Ik zou me daar vooral niet heel erg over aangevallen voelen. Hooguit zeggen dat ik het jammer vind. Daarentegen zou ik dan ook die 100km niet gaan rijden. Als ze me ECHT zouden missen... Juist
Wat een vooroordelen en een gebemoei.. Het bruidspaar heeft hier zo voor gekozen, het is hún dag en dus hún keuze.. Aan jou om er voor te kiezen wel of niet te gaan.. So be it!
Nee, we kennen ze van de studentenvereniging. Maar ik zou nooit zeggen dat 1 van een stel mag komen en de ander niet... Net als jouw situatie, snap dat niet. Misschien inderdaad het leukste om samen 's avonds te gaan?
Wij zijn samen één, als dat hier zo zou gebeuren zouden we allebei helemaal niet komen. Zeker op zo'n afstand.
Ik vind het ook erg vreemd! Onze beste vriend zijn vriendje hadden we pas 1 keer gezien en die mocht ook meteen de hele dag komen. Ik zou uit boosheid beiden niet gaan!
ik zou het niet erg vinden als ze mij niet goed kennen en alleen als avondgast vroegen, maar ik zou wel kiezen voor of alleen mijn partner de hele dag of samen s avonds. Ik zou niet allebei 100 km ervoor te gaan rijden.
Ik zit met precies hetzelfde. Mijn vriend is de hele dag uitgenodigd en is zelfs "best man" en ik ben alleen 's avonds uitgenodigd. Terwijl dat ik het stel wat gaat trouwen al een jaar of 15 ken en mijn vriend ze een jaar of 7 kent. Het is hun dag en dat respecteer ik maar ik ben er nog niet over uit of ik wel of niet ga. Het is ook niet in de buurt dus weet ook niet hoe ik daar moet komen. Vind het wel interessant om te lezen dat de meeste hier niet zouden gaan.
Ben jij toevallig degene die het pas heeft ingestuurd bij Beatrijs in Trouw. Hier een linkje: Mijn partner is wél uitgenodigd voor de hele bruiloft - Moderne Manieren - TROUW Ik persoonlijk zou mijn man laten gaan maar dan zelf 's avonds niet gaan. Of dat je man overdag niet gaat en 's avonds met jou samen. Maar het is uitgesloten dat wij op een bruiloft apart zouden gaan.
Hahaha nee dat heb ik niet ingestuurd . Mijn vriend is thuis en zei niet meteen dat we dan samen savonds zouden gaan maar wil erover denken. Ik moet zeggen dat de uitnodiging me niet veel deed maar zijn reactie wel..
Ik zou zelf alleen mijn partner laten gaan als hij dat zou willen. Ik heb er namelijk totaal geen zin in op die manier
Daar is ook niet echt handig over nagedacht. Al woon je nou dichtbij, nou ja dan is er wat meer van te zeggen, maar 100 km is niet echt om de hoek. Misschien kun je het vragen, nee heb je, ja kun je krijgen. Wij hebben zelfs schoonouders van mijn man zijn broer uitgenodigd. Hebben hen 1 keer ontmoet, maar zij verbleven die week in Nederland (komen uit Canada). Dus hebben hen ook gezellig uitgenodigd. Partners horen er ook gewoon bij, of je ze nu kort of lang kent... Ik weet niet wat ik in die situatie zou doen.
Toen een vriend van mijn partner een jaar of 5 geleden trouwde, zijn wij op het gemeentehuis geweest en ´s avonds op het feest. Ik had het bruidspaar zelfs nog nooit ontmoet, dus vond het sowieso al erg leuk om er dan ´s avonds bij te zijn. Tot op de dag van vandaag zijn het hele leuke mensen gebleken, dus ook erg leuk dat we wel samen geweest zijn, al was het alleen op de avond. Ik zou in jullie geval lekker ´s avonds gaan. Elk apart rijden is op zo´n afstand wel een beetje onzin.