Bruiloft dilemma-gaan of niet?

Discussion in 'De lounge' started by erlida, Apr 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Gaan of niet?

1. Alleen naar het gemeente huis

2. De hele dag mee en hem negeren

3. Gewoon niet gaan

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    ik zou niet gaan
    als je tegen je zin in gaat moet je gewoon niet gaan

2. prinses

prinses VIP lid

May 20, 2006
    18,334
    1
    36
    Waar zit je huidige vriend aan tafel? Kan je niet met hem ruilen van plekje of wordt dat ruzie tussen die twee?

3. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Moeilijk hoor.

Ik vind het ook een beetje raar van je vriendin dat ze jullie notabene langs elkaar zet!
    Ik zou gaan onder voorwaarde dat je niet langs hem zit aan tafel. Als je de hele tijd langs hem moet zitten zou ik niet gaan.

Sterkte ermee!

4. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik zou dan wel naar het gemeentehuis gaan. Je niet weg laten jagen door hem. maar als er idd niet van plek geruild kan worden zou ik dus niet naar het eten gaan.

Snap van je vriendin ook niet zo goed dat ze jullie naast elkaar zet als ze weet wat jullie geschiedenis is.

5. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    mijn 1e reactie was zoals vele al aangaven "lekkere vriendin dan" :(

maar aan de andere kant, ik weet niet hoe zij gevoelsmatig tegenover jullie beide staat of ze met jullie beide een heel goed band heeft want dan kan het natuurlijk zijn dat zij hoopt dat door haar bruiloft jullie toch weer "on speaking terms" komen?

iedereen maakt fouten zo ook hij, en zeer zeker kan ik me heel goed indenken dat je hem echt niet meer ziet zitten of zelfs met hem zou willen praten, maar ik weet ook niet hoelang het inmiddels geleden is?

ik zou wel naar de bruiloft gaan, lijkt me niet dat de "tafelindeling"zo ouderwets vaststaat dat jullie persé naast elkaar moeten zitten...

ik persoonlijk zou zeer zeker wel gaan, en hem links laten liggen je hoeft niet met hem te praten, je bent niks verplicht..

kijk het aan en ik zou zeggen veel plezier meid, laat niets verpesten... ;)

6. daam

daam Fanatiek lid

Dec 19, 2006
    4,268
    0
    0
    Cardiologie-vpk
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat ze een ander plekje voor je regelt, dat is het minste wat ze kan doen. Succes!

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

Jan 25, 2008
    3,649
    0
    0
    NS
    labjesland
    by the way ik zou zonder mn man niet eens gaan... als hij niet is uitgenodigd ga ik zeker weten ook niet

8. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    haar man is toch ook gewoon uitgenodigd... :D

en daarbij als mijn vriendin gaat trouwen maar zij en mijn man elkaar niet liggen dan hoeft het toch niet zo te zijn dat je man verplicht mee zou moeten uitgenodigd zou moeten zijn omdat je anders niet zou gaan?

als ik een uitnodiging zou hebben voor een bruiloft waarvan ik weet dat mijn man en de bruid of bruidegom elkaar niet liggen, blijft hij maar mooi thuis...waarom zou hij meemoeten als hij daar eigenlijk niets te zoeken heeft... ;)

Share This Page