Bruiloft dilemma, tips?

Discussion in 'De lounge' started by bijtjuh16, Jun 3, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    #41 luckybird, Jun 4, 2012
    Last edited: Jun 4, 2012
    Voorop staat dat het jullie dag en is en jullie dus beslissen hoe je het wilt hebben.

Ik zou wel afwegen of:
    - het niet erg lullig is dat je ze al een soort van uitgenodigd hebt (?) en dat intrekt. Dat zou ik persoonlijk echt alleeen doen bij ruzie oid, anders is het echt erg lullig.
    - je voor dat bedrag wat je bespaard extra wel dikke bonje/stress wilt hebben met je familie. Ik kan niet in je portomonnee kijken, maar op een gemiddelde bruiloftsbegroting lijkt mij het niet een enorm verschil.

2. tulip

tulip Niet meer actief

bri, nee daar heb je gelijk in

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Zelf vind ik het niet kunnen dat je je stiefbroer wel, maar zijn partner niet uitnodigd. Dat komt echt over van, we accepteren jouw vriend niet. Draai het om, stel dat hij zou trouwen maar jouw man heeft hij nog niet vaak gezien. Zou jij met plezier in je eentje gaan?

4. chrystel73

chrystel73 VIP lid

Jan 9, 2009
    6,302
    2,575
    113
    ik zou het heel raar vinden als de vriend van je broer niet mag komen.
    Lopen er allemaal stelletjes en zit hij daar in zijn uppie.

Ik ben al een aantal keer op bruiloften van vrienden van mijn man geweest toen we elkaar nog niet zo lang kenden.
    soms had ik de bruid of bruidegom nog niet gezien maar denk dat hubbie gewoon niet gegaan was als ik niet uitgenodigd zou zijn.
    Heb dat ook nog nooit meegemaakt.

5. PenF

PenF VIP lid

Aug 20, 2009
    8,387
    2,241
    113
    Female
    Coach
    Dordrecht
    Ik zou ze gewoon niet uitnodigen. Het is jou bruiloft hoor. Als jij alleen je naasten wilt dan kun je dat zeggen. Je kunt uitleggen dat de andere twee stiefkids wel mogen komen omdat die thuiswonen. En de rest alleen ;savonds omdat je elkaar gewoon niet zo vaak meer ziet en het ook allemaal al zo duur is. Als je het hier kunt uitleggen kun je het vast dan ook. En je kunt het beter nu doen, dan dat jij straks zit te balen op je trouwdag hoor!

Share This Page