Hier doen we ook alles afkopen. We hebben dan van 20:00-01:30 alles behalve buitenlands gedistilleerd en dan lopen ze 3 keer met koude hapjes rond en 2 keer met warme hapjes en dan rond 23 uur een koud-warm buffetje. Hier betalen we 36.50 voor pp. We hebben ongeveer 100 avondgasten.
Wij hebben een restaurant/partycentrum gehad. Wij rekenden altijd 2 drankjes p.p. per uur. Tenzij je heel goed weet dat er veel grote drinkers komen dan zou ik afkopen. Anders op basis van nacalculatie doen. Informeer wel goed in de buurt of ze met een vork turven want dan ben je alsnog duur uit.....
hmm lastig in jullie geval...als je niet veel hele grote drinkers hebt in jouw geval zou ik gezegd hebben nacalculatie...maar omdat ik de prijzen hier vrij hoog vind twijfel ik of jullie met afkoop toch niet voordeliger uit zijn...kortom snap je dilemma eigenlijk helemaal. Ik zou eens een lijsje maken van je gasten...en turven hoeveel grote drinkers/gemiddelde drinkers en alcoholvrije drinkers je hebt..voor het gemak zou ik mensen die 1 of 2 wijntjes nemen onder de alcoholvrije rekenen.
Pff wat duur allemaal. Wij hadden voor 17,75 pp 4 uur receptie met koffie gebak, 7 hapjes (koud en warm), broodje hamburger, oprotkoffie met krentenwegge. Daar zat dus alle drank binnen en buitenlands gedestileerd bij in
hier wordt veel met drankbonnetjes gewerkt. Vb iedereen krijgt 5 drankbonnetjes als het feest begint en de rest is zelf te betalen. Zo weet jij hoeveel je moet betalen en weten de gasten dat ze het niet op een slempartij moeten zetten (dronken worden is op eigen kosten dus)
Uiteraard moet iedereen het helemaal zelf weten, maar dit vind ik echt helemaal niets! Wij betalen voor de locatie ongeveer 21 p.p. met daarin zowel binnen- als buitenlands gedestilleerd, een paar keer rond met de hapjesschaal, aan het einde koffie en thee met een lekker broodje hamburger / puntzak patat o.i.d. En dus alles afgekocht van te voren. Geen verassingen achteraf. Voor dat bedrag zou ik dus wel een volledige open bar verwachten....
Mijn broer is eigenaar van een café en hij zegt dat als je het afkoopt dat ze er flink aan verdienen. Is ook logisch natuurlijk want ook de café eigenaar moet eraan verdienen. Ze zullen natuurlijk niet jouw feest financieren. Wij zijn vorig jaar getrouwd en hebben dit gedaan op nacalculatie. Het was bloedheet op onze dag en zouden achteraf gezien met afkopen idd duurder uit zijn geweest. Blijft lastig....
wij betaalde voor 5 uur inc alle dranken (dus ook wisky en duren mixen en borreltjes etc dus echt alles) 24,50 per persoon. wij hebben goede drinkers is de familie en wilde niet voor verrassingen komen te staan. een vast bedrag was een vaste rekening en dus wisten we waar we aan toe waren. vond ik super fijn
Wij hebben het toen wel afgekocht .... geen verrassingen achteraf. Bovendien hadden wij een hele grote groep mensen en die bleven allemaal bbq-en bij een strandtent. Dus dat was voor ons de beste keus! Geen idee meer wat het bij ons kostte.
Wij betaalde 22,50 Dat was van 20.30 / 1.00 dranken echt alles dus ook mixen enz 5 X hapjes Gebak En aan het eind een broodje met koffie/thee etc