Over 3 weken wordt onze zoon gedoopt. Nu hebben wij binnen de familie helaas geen dooplaken en daarom zou ik het leuk vinden er nu een te kopen die dan hopelijk een aantal generaties mee gaat. Alleen.... ik kan er geen vinden! Iemand die weet waar ik een dooplaken kan kopen? Online of in een winkel? Ik woon in de omgeving Nijmegen.
Phoe.. ik zou niet weten waar.. Zou je niet zelf stof kunnen kopen,.met het idee wat je in je.hoofd heb,.na de coupeuse (schrijf ik het.goed? ) gaan? Die van E..is ook zelfgemaakt .
Had hem destijds ook laten maken, supermooi maar wel maanden vooraf al geregeld.. Volgens mij heb ik ze bij babywalz op de website zien staan en next.co.uk heeft ook wel wat misschien
Doopkleding Boutique Littleflowers - DOOPKLEDING - DOOPKLEDING Fotogallerij :: Christine's doopkleding
Ik zie hier alleen pakjes en jurken staan. Maar ik zal ze eens benaderen of ze ook lakens maken. Bedankt!
Ze hadden ze ook altijd bij de Babypark in Hoogeveen in ieder geval. Alleen sinds de winkel is verbouwd heb ik ze niet meer gezien.. Misschien even bellen en informeren?
Bedoel je zn soortdoopkussen net als waar koninklijke kindjes op liggen zegmaar? Babypark verkoopt deze.