Mijn aller beste vriendin krijgt morgen de sleutel van haar huis, en ze kan er al vrij snel intrekken. Nu wil ik haar een speciaal cadeau geven,maar wat???? Ik wilde een mand maken met kaarsen, en bonnen voor intratuin, en al die rommel dingetjes. Hebben jullie nog iets toe te voegen?
Peper -en zout setje, grappige onderzetters, fles champagne, huisnummerbordje, kaarshoudertjes, kookboek, fotolijstjes, deurmat
zit ook een beetje te googelen, zie ook dingen als universele afstandsbediening voorbij komen, voor als ze ruzie hebben over wat ze willen kijken op tv hihi
je kunt sleutelhangers bestellen met foto's, vind ik persoonlijk heel leuk. Foto sleutelhanger graveren? Wij graveren uw foto en tekst in sleutelhangers.
Vind zo'n mand met bonnen en kaarsen erg leuk. Wat ik erg leuk vond wat wij hebben gekregen was een beeldje met 2 mensen die elkaar knuffelen. Vind dat wel mooi symbool staan voor samenwonen.
Een mooie vuurkorf of een tuinkachel... Weet niet of ze een huisje met een tuintje heeft, maar het mooie weer komt er tenslotte weer aan..
Wij hadden voor mijn zusje een (was) mand met boodschappen en ook kaarsen, bonnen, handdoek / theedoek, fles wijn enz. Ding zat helemaal vol en was niet te tillen
Een originele sleutelhouder Moderne aluminium sleutelhouder (vrouw) - J-me gadgets, kados en originele cadeau