Ik nodig ook alleen mensen uit waarmee ik contact heb en die ik wil uitnodigen en nodig niemand uit alleen omdat ze familie of kennissen zijn maar verder nooit zie. Zo nodigen we 2 tantes van mijn vriend met Familie wel uit en 1 niet. Aan mijn kant geen een tante want zie ze bijna nooit. Wat hun er van vinden boeit me totaal niet. Heb ook 2 halfzussen waarvan met een contact. Die komt met der gezin en mijn andere zus blijft maar lekker thuis. Familie ( dan wel of niet bloedverwant) is niet meteen een verplichte uitnodiging. Een uitnodiging gaat bij mijn alleen naar Dierbare en vrienden die ik in het afgelopen jaar ook regelmatig heb gezien en niet omdat het moet maar omdat ze dit willen. Houdt het ook klein
Mijn mening jij viert je bruiloft zoals jij dat wilt. En gezien de tijds geest dat ze bij elkaar zijn kan ik haar reactie niet helemaal begrijpen. Maar goed igg gefeliciteerd!
Je hoeft ze niet voor te liegen. je kan gewoon zeggen dat je er druk mee bezig bent. en ze ziet het vanzelf wel. Dat ze erom vraagt is eigenlijk al een teken dat ze dit wel verwacht had. Dat zou dan ook in houden dat JULLIE keus een redelijk normale keuze is. ik zou gewoon verder aangeven dat je over een jaar pas de defenitieve lijst hebt. en dat dreigen geen zin heeft dat het jammer is dat ze het op die manier wil afdwingen.
Jee zeg, ze mag al blij zijn dat ze zelf mee mag. Kans zit er in dat ze dan niet eens meer samen is met die man en dus helemaal niet meer HOEFT te komen. Maar om al meteen te roepen dat haar eigen kinderen ook aanwezig moeten zijn? Het is jouw bruiloft en niet de hare. Zou er ook snel mee klaar zijn!
dit dus! Straks hebben die kinderen van haar ook een vriendje/vriendinnetje en moeten die persee ook uitgenodigd worden omdat ze zich anders gekwetst zouden voelen nee hoor, nodig alleen de mensen uit die jullie erbij willen hebben als mevrouw het er niet mee eens is kan ze ook wegblijven Niet lullig bedoeld hoor, maar ze zijn net een half jaar samen?November 2013 is nog erg ver weg, kijk eerst maar of de relatie van jouw schoonvader met haar het zo lang volhoudt
tis idd nog lang tot je huwelijk , je hebt geen idee wat er in een jaar nog kan gebeuren.. over uitnodigingen.. ben voor 2e keer getrouwd met van mijn kant van fam alleen mijn ouders erbij.. broer en zus niet.. zie ze niet vaak, wilde het klein houden en vond het prima zo.