haar vraagje

Discussion in 'De lounge' started by bloempjeroos, Jan 30, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

Oct 29, 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb een vraagje betreft mijn haren, ben de helft vd 30 gepasseerd en ik ontdek hier en daar kleurloze haren:)
    Ik was altijd licht blond van mijzelf, in de loop vd jaren donkerblond geworden. In de zomer kleurt mijn haar door de zon weer een stuk lichter.
    In de wintermaanden zet ik meestal lowlights omdat het weer donkerblond uitgroeit en het zomerblond in de plukken blijft zitten, zo trekken de blonde plukken weer iets bij.
    Eigenlijk heb ik helemaal nog geen zin om mijn hele haar te verven (over de schouders in laagjes)
    Maar nu zei de kapster laatst.. goh het grijs begint hier en daar toch wel door te zetten.. ik noem het liever zilver. Het zijn ook echt wit zilveren haren:p

Zouden jullie het al helemaal gaan verven? Mijn man zegt dat het nauwelijks opvalt in donkerblond haar, maarja.. dat is mijn man..

Ik doe ff foto erbij, wat vinden Julie valt het erg op?:D

Attached Files:

2. Niny

Niny Bekend lid

Jul 21, 2009
    731
    94
    28
    neen, ik vind het voorlopig niet echt opvallen. Zou er dan ook nog even mee wachten.

3. Liekj

Liekj Niet meer actief

Ik vind het niet opvallen. Je ziet het, maar dat is denk ik ook omdat het erbij staat.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik heb ook van die zilverdraden en ik denk haast dezelfde haarkleur als jij. Het valt tot nu toe niemand op dat ik grijze haren krijg, tja als ik ze aanwijs natuurlijk wel. Ik ga ze in ieder geval niet verven.

5. Gizje

Gizje Fanatiek lid

Feb 11, 2010
    1,661
    0
    0
    Ik vind het ook niet opvallen

6. Niveah

Niveah Fanatiek lid

Dec 4, 2014
    3,528
    1,391
    113
    Female
    Vind het ook niet opvallen. Ik ben halverwege de 20 en heb al grijze haren :( ik moet het wel verven. Maar zit bij ons in de familie. Mijn broertje is begin 20 en heeft al veel grijze haren ook. Maar misstaat hem niet.

7. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

Jul 21, 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Ik vind het niet opvallen. Vind het er juist mooi, natuurlijk uitzien.

8. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

Oct 29, 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een fijne reacties:D ik vind het zelf ook niet storend hoor, een vriendin van mij zei ook al dat het er mooi natuurlijk uitziet en niet storend ofzo.
    Maar de kapster maakt er steeds een opmerking over, dus ik dacht ben ik nu blind, zit ik nog in de ontkenningsfase of wil zij graag een verfbeurt verkopen;)

Een tante van mij heeft gitzwart haar van zichzelf, ze is 70, en daar heeft ze allemaal zilveren haren tussendoor van zichzelf.
    Ik vind het erg mooi staan bij haar.
    Maar zo ver ben ik echt nog lang niet! Haha.

9. Sugartje

Sugartje Niet meer actief

;)Ik zou een andere kapster zoeken

10. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    zie het ook niet zo 123 hoor :)
    vriendlief heeft donker haar, daar zie je het wel, maar is gek genoeg niet veeeeel erger geworden de afgelopen 10 jaar. dus heet niet dat je gelijk van 'goud' naar 'zilver' gaat ;)

11. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Ik vind het niet opvallen hoor, het is dat het erbij staat.. Sowieso vind ik het bij blonde mensen meestal niet opvallend/storend als er grijze haren tussen zitten. En eigenlijk logisch dat je kapster er wat van zegt, het is haar werk en veel vrouwen zouden het direct laten verven ;) Dat zijn weer inkomsten natuurlijk. Maarja zo zie ik het ;) Als je het zelf niet storend vind, het niet wil verven en anderen er ook niks van zeggen zou ik het lekker zo laten. Verven kan altijd nog!

12. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ik zie er niets van, zou er voorlopig dan ook niks mee doen. Mijn kapper vroeger vond het ook steeds nodig om door de salon te schreeuwen dat ze een grijze haar had gespot in mijn verder praktisch zwarte haar. Zucht, misschien een kappers-dingetje ofzo?

13. susy26

susy26 Niet meer actief

14. moroje

moroje Lid

Jan 20, 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    je ziet het niet joh :) Had ik nog maar zoveel kleur hahaha

15. bloempjeroos

bloempjeroos Actief lid

Oct 29, 2012
    277
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk het inderdaad ja, bij mij benoemt ze het ook elke keer..
    Terwijl ik echt goed moet kijken waar die zilvere haar zit;)
    De verf laat ik voorlopig achterwege..
    Ik dacht misschien wil ik het zelf niet zien;) maar het valt jullie ook niet echt op dus. Vanmiddag was mijn nichtje hier, dus ik had het er met haar over. Ze moest heel hard lachen. toen ik "ze" echt had aangewezen, zag ze ze wel, maar volgens haar leken ze meer heel licht blond:)
    Nou de volgende keer als de kapster weer wat zegt, zeg ik gewoon "ja mooi he:D" Misschien laat ze het dan wel;)

16. Logan

Logan Niet meer actief

Haha ik heb echt nog nooit tegen een klant gezegd dat ik grijs haar heb gezien. Sommige vragen ernaar en dan antwoord ik maar ik ga echt niet uit mezelf zo begonnen.
    Ehm, ik zou lekker door blijven high- en lowlighten. Zo heb je toch het minste last van uitgroei en ik vind het grijs echt reuze meevallen.

Share This Page