Hai, ik ben nu 32weken plus zwanger en heb enorme pijn in me maagstreek / onderkant ribben, heel de tijd een zeurend gevoel, het maakt geen verschil hoe de baby ligt het is continue aanwezig en heb daarbij een soort misselijkheids gevoel alsof iets continue druk geeft. wat is het! iemand een idee?
Ik heb het ook.Sinds 32 weken ongeveer inderdaad. (Ben nu 34,5 week). Bij mij was het toch dat de baby/baarmoeder daar overal tegen aan begon te drukken, niet zozeer schoppen maar meer de ruimte innemen. Gelukkig ligt hij liever in elkaar maar soms besluit hij zich uit te strekken en dan is het gewoon weer een halve dag terug
Kan idd goed komen doordat alles wat daar zit minder plek heeft door de baby. Had het ook bij alle zwangerschappen. Kan ook een symptoom zijn van zwangerschapsvergiftiging. Ben je onlangs nog bij de verloskundige geweest voor bloeddrukmeting/bijna een afspraak?
Ik herken het en is erg vervelend, bij mij lijkt het of er soms naalden in geprikt worden en kan even duren maar ook wel eens meer dan een half uur. Hier ligt het aan de kleine die ligt met zijn stuitje precies onder de ribben. Pijnlijk maar verder niks aan te doen. Succes!
als je het gevoel hebt dat er een strakke riem boven je buik loopt moet je even de VK bellen dat kan duiden op zw vergiftiging.
Het kan aan de kleine liggen maar ook een eerste teken van zwangerschapsvergiftiging zijn. Als je deze week geen afspraak bij de VK hebt zou ik misschien even bellen voor bloeddrukcontrole. Hou jezelf goed in de gaten want het kan heel snel omslaan in echt ziek worden. Let ook op vocht vasthouden, hoofdpijn e.d