Ik ga zelf in augustus trouwen met 34/35 weken zwangerschap. (Niet groot en het feest komt pas volgend jaar). Heb voor deze jurk gekozen. Ik kon ook nergens een jurkje vinden en mijn benen zetten ontzettend op dus wil die liever niet in het zicht haha. Heb hem van aliExpress. Ze hebben ontzettend veel leuke jurken erop staan. Weet niet wanneer je precies de bruiloft hebt, want levertijd is soms een week, soms 4 weken.
De bruiloft is vrijdag al! Voor asos ben ik te laat. Bonprix ga ik nog even kijken morgen. Bedankt voor alle tips, veel jurkjes vind ik al snel truttig. Lichte kleuren staan helaas niet, lijk dan net ziek.
Die zwarte vind ik prachtig, echt heel mooi! Ik vind zwart helemaal niet not-done, maar ik ben misschien ook wel een geval apart Ik vind zulke kledingsetiquettes al gauw belachelijk en vind vooral dat iedereen moet dragen waar hij/zij zich fijn in voelt. Voor mij is dat zwart, omdat een jurkje voor mij al uitdaging genoeg is. Dan kom ik liever in een zwarte jurk dan in een gekleurde broek, om het zo maar te zeggen Misschien zijn dit nog opties? - Korte jurk - Donkerblauw met bloemen - Vero Moda - Kanten jurk - Donkerblauw - H&M - Tricot jurk - Donkerblauw/stippen - H&M - Maxi-jurk blauw/roze grafische print - wehkamp.nl - Jurk bloem - Blauw - Miss Etam - Gestreepte jurk - zwart-wit - C&A - wehkamp.nl - Jurk korte mouw - Blauw - Mamalicious - wehkamp.nl - Maxi-jurk - donkerblauw - Hip & Zwanger New Look heeft trouwens ook heel mooie niet-tuttige en niet-dure jurken voor zwangere vrouwen. Deze winkel zit in België maar wordt ook verkocht op Zalando.
Dankje, zitten een paar leuke tussen Ik vind persoonlijk zwart ook best kunnen hoor, zeker tegenwoordig maar ik heb eigenlijk nog nooit echt een bruiloft gehad ik weet dus niet goed hoe het zit met al die regeltjes. En ik voel mij daar inderdaad het fijnste in
O! Ik lees mee, heb begin September een bruiloft, ben dan 34 weken zwanger en nu al hopeloos opzoek naar een mooie jurk. (het is de bruiloft van mijn vader dus mag er wel een beetje over de top uitzien..) Hopelijk komt er wat moois voorbij
Ik heb deze laatst gekocht voor een bruiloft vd zomer: https://www.bol.com/nl/p/mama-licious-zwangerschapsjurk-kanten-colony-blue-m/9200000059314676/
Ik heb ff geen foto bij de hand maar had zelf rond de 20 wk ook een bruiloft en een zwart chiq zwangerschapsjurkje. Ik twijfelde eerst of zwart wel kon, maar heb een mintgroen colbert jasje erbij aangedaan en toen was t ineens heel fleurig! Je zou dit ook met een andere (felle) kleur jasje of bolero kunnen combineren en dan dito pumps erbij, reken maar dat dat feestelijk is
zijn voirg jaar maart getrouwd en volgens mij hadden 7 vd 10 dames een zwart jurkje of zwarte kleding aan. kan prima. is vaak netjes en je kan het leuk combineren met leuke kleurtjes.
Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt! Toen wij trouwde maakte het me niks uit wat onze gasten aanhadden, gewoon een beetje netjes is altijd goed!
De jurkjes komen vandaag binnen, hopelijk zit de zwarte als gegoten. Als het niet past of niet mooi is heb ik eventueel nog een heel mooi donkerblauw jurkje in de kast hangen bedacht ik later..