Bruiloft met bolle buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Zara123, 1 jul 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Braam0

Braam0 Fanatiek lid

23 sep 2015
    1.104
    1
    38
    Ik ga zelf in augustus trouwen met 34/35 weken zwangerschap. (Niet groot en het feest komt pas volgend jaar). Heb voor deze jurk gekozen. Ik kon ook nergens een jurkje vinden en mijn benen zetten ontzettend op dus wil die liever niet in het zicht haha. Heb hem van aliExpress. Ze hebben ontzettend veel leuke jurken erop staan. Weet niet wanneer je precies de bruiloft hebt, want levertijd is soms een week, soms 4 weken.
    image.jpg

2. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    De bruiloft is vrijdag al! Voor asos ben ik te laat. Bonprix ga ik nog even kijken morgen. Bedankt voor alle tips, veel jurkjes vind ik al snel truttig. Lichte kleuren staan helaas niet, lijk dan net ziek.

3. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    #23 maansneeuw, 3 jul 2016
    Laatst bewerkt: 3 jul 2016
    Die zwarte vind ik prachtig, echt heel mooi! Ik vind zwart helemaal niet not-done, maar ik ben misschien ook wel een geval apart :D Ik vind zulke kledingsetiquettes al gauw belachelijk en vind vooral dat iedereen moet dragen waar hij/zij zich fijn in voelt. Voor mij is dat zwart, omdat een jurkje voor mij al uitdaging genoeg is. Dan kom ik liever in een zwarte jurk dan in een gekleurde broek, om het zo maar te zeggen :p

Misschien zijn dit nog opties?
    - Korte jurk - Donkerblauw met bloemen - Vero Moda
    - Kanten jurk - Donkerblauw - H&M
    - Tricot jurk - Donkerblauw/stippen - H&M
    - Maxi-jurk blauw/roze grafische print - wehkamp.nl
    - Jurk bloem - Blauw - Miss Etam
    - Gestreepte jurk - zwart-wit - C&A - wehkamp.nl
    - Jurk korte mouw - Blauw - Mamalicious - wehkamp.nl
    - Maxi-jurk - donkerblauw - Hip & Zwanger

New Look heeft trouwens ook heel mooie niet-tuttige en niet-dure jurken voor zwangere vrouwen. Deze winkel zit in België maar wordt ook verkocht op Zalando.

4. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    prachtige jurk. helaas is de bruiloft al snel, dus ali express gaat niet meer lukken ;)

5. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    Dankje, zitten een paar leuke tussen :)
    Ik vind persoonlijk zwart ook best kunnen hoor, zeker tegenwoordig maar ik heb eigenlijk nog nooit echt een bruiloft gehad ;) ik weet dus niet goed hoe het zit met al die regeltjes.
    En ik voel mij daar inderdaad het fijnste in :cool:

6. Blackwater

1 feb 2016
    46
    0
    6
    NULL
    NULL
    O! Ik lees mee, heb begin September een bruiloft, ben dan 34 weken zwanger en nu al hopeloos opzoek naar een mooie jurk.
    (het is de bruiloft van mijn vader dus mag er wel een beetje over de top uitzien..) Hopelijk komt er wat moois voorbij :D

7. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Kijk op asos.com echt geweldige jurken hebben ze!

8. Tranquila

Tranquila Bekend lid

23 feb 2015
    744
    443
    63
    Vrouw
    Oo ik lees dat net dat asos te laat is maar voor 10 euro extra leveren ze binnen 2 dagen..

9. Eki

Eki Fanatiek lid

20 jan 2012
    2.127
    1
    36
  10. LaLaLi

LaLaLi Actief lid

1 jul 2016
    216
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vind de eerste mooi! Beetje oppimpen met mooie schoenen en/of sieraden, en je bent ready to go! ;)

11. Twinkelbell

Twinkelbell Actief lid

31 aug 2015
    364
    47
    28
    Vrouw
    Ik heb ff geen foto bij de hand maar had zelf rond de 20 wk ook een bruiloft en een zwart chiq zwangerschapsjurkje. Ik twijfelde eerst of zwart wel kon, maar heb een mintgroen colbert jasje erbij aangedaan en toen was t ineens heel fleurig! Je zou dit ook met een andere (felle) kleur jasje of bolero kunnen combineren en dan dito pumps erbij, reken maar dat dat feestelijk is :)

12. Selina1984

Selina1984 Fanatiek lid

14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    zijn voirg jaar maart getrouwd en volgens mij hadden 7 vd 10 dames een zwart jurkje of zwarte kleding aan. kan prima. is vaak netjes en je kan het leuk combineren met leuke kleurtjes.

13. Mss86

Mss86 Fanatiek lid

24 nov 2015
    1.018
    157
    63
    Gewoon doen waar je jezelf prettig bij voelt! Toen wij trouwde maakte het me niks uit wat onze gasten aanhadden, gewoon een beetje netjes is altijd goed!

14. Zara123

Zara123 Bekend lid

25 sep 2015
    654
    26
    28
    De jurkjes komen vandaag binnen, hopelijk zit de zwarte als gegoten. Als het niet past of niet mooi is heb ik eventueel nog een heel mooi donkerblauw jurkje in de kast hangen bedacht ik later..

Deel Deze Pagina