Hi Dames, Ik zit al jaren bij KPN en overweeg een overstap naar tele2. Ik weet dat tele2 gebruik maakt van het tmobile netwerk. Hoe bevalt het t mobile/tele2 netwerk? Ik woon in noord-Brabant vlak bij 's-Hertogenbosch Bedankt
Ik heb jaren tmobile gehad en nu sinds een paar maanden Tele2. Bevalt prima, altijd bereik, snel internet en de prijs is heel goed.
Het netwerk van Tele2 was prima, maar de service om te janken. Kort samengevat; na een aantal fouten van hen achter elkaar is mijn nummer uit de lucht gehaald en dat was onomkeerbaar. Achteraf gaven ze pas toe dat zij fout waren, nadat ik eerst dus meermaals onterecht was afgesloten én uiteindelijk mijn 06 nummer wat ik al 10 jaar had kwijt was.
Ik zit al jaren bij tele 2, mijn man ook. Ooit één keer een probleem gehad, maar dat is snel en correct afgehandeld. Ze hadden mij afgesloten omdat ik meer dan 500 euro zou hebben verbruikt, vreemd met een abonnement met onbeperkte bel/sms en internet via WiFi, op m'n telefoon stond dit ook niet aan. In mijn verbruik zag je ook niets vreemd, ondanks dat ik onbeperkt minuten heb verbruik ik maar zo'n 300 per maand. Achteraf bleek het een fout vanuit hun kant te zijn.