T mobile/tele2 mobiel abonnement

Discussie in 'De lounge' gestart door MamaOktober13, 16 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaOktober13

MamaOktober13 Bekend lid

15 feb 2013
    869
    31
    28
    Noord-Brabant
    Hi Dames,

Ik zit al jaren bij KPN en overweeg een overstap naar tele2. Ik weet dat tele2 gebruik maakt van het tmobile netwerk. Hoe bevalt het t mobile/tele2 netwerk? Ik woon in noord-Brabant vlak bij 's-Hertogenbosch

Bedankt:)

2. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Ik heb jaren tmobile gehad en nu sinds een paar maanden Tele2. Bevalt prima, altijd bereik, snel internet en de prijs is heel goed.

3. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Het netwerk van Tele2 was prima, maar de service om te janken. Kort samengevat; na een aantal fouten van hen achter elkaar is mijn nummer uit de lucht gehaald en dat was onomkeerbaar. Achteraf gaven ze pas toe dat zij fout waren, nadat ik eerst dus meermaals onterecht was afgesloten én uiteindelijk mijn 06 nummer wat ik al 10 jaar had kwijt was.

4. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.290
    113
    Nederland
    Ik zit al jaren bij tele 2, mijn man ook. Ooit één keer een probleem gehad, maar dat is snel en correct afgehandeld. Ze hadden mij afgesloten omdat ik meer dan 500 euro zou hebben verbruikt, vreemd met een abonnement met onbeperkte bel/sms en internet via WiFi, op m'n telefoon stond dit ook niet aan.

In mijn verbruik zag je ook niets vreemd, ondanks dat ik onbeperkt minuten heb verbruik ik maar zo'n 300 per maand. Achteraf bleek het een fout vanuit hun kant te zijn.

5. RoBiJe

RoBiJe Niet meer actief

Ik zit bij tele2 en heb overal prima bereik.

6. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Ik heb tele2, woon in de stad die je noemt en heb goed bereik.

Deel Deze Pagina