Tips bed pimpen (zoon)

Discussie in 'De lounge' gestart door Lovely83, 17 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Mijn zoon mag zijn bed van mij pimpen.
    Hij is 11 jaar (feb. 12)zijn slaapkamer heeft als thema Amerika en Basketball.
    Hij heeft een twee persoons bed die in het midden van zijn kamer staat met het hoofdeinde tegen een muur met foto behang van new york.

Nu leek het mij leuk om een paar spuitbussen te kopen en hem graffiti te laten spuiten op zijn bed. Hij kan namelijk erg goed tekenen.
    Maar aan de andere kant lijkt het het me ook leuk om iets met zijn dromen te doen, leek me wel toepasselijk voor een bed ;).
    Zijn grote droom die hij ook nog eens gaat waarmaken als hij zo blijft door trainen is om prof basketballer te worden. Maar ja hoe pimp je een bed met dit thema?
    Heb al wel basketbal stickers ontdekt. En dacht misschien is het leuk om zijn spelers nummer op het voeteneind te plakken met daarboven zijn naam.

Iemands nog tips leuke ideeën?

2. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Wat zijn de kleuren van zijn spelers tenue?

Zou het bed dan in die kleuren verven en dan zoals jij aangeeft op het voeteneind zijn nummer en naam. En dan leuk stoer (effen kleur) dekbed wat bij de kleuren past en/of eventueel iets met basketbal te maken heeft.

3. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Tenue is momenteel rood/zwart, bedenk me alleen net wel dat hij na de zomer volgend jaar naar de baskebal academy mag en zijn kleuren dan ook anders zullen worden. Maar ach aan de andere kant dan blijft het nog steeds leuk.

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik weet niet wat de kleuren van zijn slaapkamer zijn? Ikzelf houd meer van stoer maar tegelijk ook rustig. Vooral nu je zoon puber gaat worden. Dus niet (voorbeeld he) overal cars op de muur, cars bed en dan ook nog eens zo'n drukke cars dekbed etc.. (sorry voor degene die zo iets hebben is alleen niet mijn smaak :))

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Hij heeft 1 muur foto behang van new York met ondergaande zon. Rest is eigenlijk wit. Op zijn kast heeft hij een grote stikker van Jordan en aan 1 muur hangt een basket. Dus het is niet echt een hele drukke kamer, scheelt ook dat het een ruime kamer is met grote ramen.

6. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Als hij goed kan tekenen, zou ik hemmet graffiti aan de slag laten gaan. Lijkt meer gaaf.
    Laat je wel het reultaat zien?

7. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Dan lijkt mij een bed zwart verven (of iets met zwart/rood graffiti doen zoals je zei van je zoon) met rood of witte tekst op voeteneind. Misschien je zoon wat ideeën brengen en kijken wat hij mooi vind?

8. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ja hij mag uiteindelijk zelf kiezen ;) en zelf ook ideeën aandragen.

Morgen maar eens met hem ideeën uit gaan tekenen, en het leukste uitvoeren.

Deel Deze Pagina