Goedemorgen dames weet niet of het hier mag maar probeer het maar 3 jaar geleden heeft mijn man met zijn compagnon de loodgieterszaak van zijn oude werkgever overgenomen. nou het loopt als een trein ( sommige mensen wachten maanden op mijn man omdat hij het zo druk heeft) sinds die tijd hebben ze ook al 3 mannen aangenomen en voor het mooie kan hij er zo nog 2 a 3 aan het werk zetten maar daar zit dus het probleem: er is gewoon geen all round loodgieter te krijgen hebben al oproepjes op Facebook gezet, ingeschreven bij uitzendbureaus, wekelijks geadverteerd in de huis aan huis bladen de enigste die reageren hebben geen ervaring zijn rond de 25 jaar en vragen 2500 euro netto nou wil mijn man best in de buidel tasten maar dus wel voor een loodgieter die zelfstandig kan werken nu dacht ik ik probeer het hier dus dames wie kent er iemand als loodgieter die op zoek is naar een baan bij een groeiend en leuk bedrijf in rijswijk zh ( meeste werkzaamheden zijn in den haag e.o. maar er staat een bedijfsbus klaar) reageer dan via pb en zal ik dan graag uitnodigen voor een gesprek en wie weet !! alvast bedankt groetjes debby
Ja goed personeel is moeilijk te krijgen en als ze zich aanbieden dat hebben ze vaak 0 kennis en zelfstandigheid (al roepen ze van wel)... Hier hetzelfde probleem!
Ja welkom in de schaarste van de arbeidsmarkt. Ik werk zelf als Recruiter en het is hartstikke moeilijk om goed personeel te vinden wat ook nog betaalbaar is. Succes!
Dames bedankt Rylie is geen dom idee en hij zou best iemand het vak willen leren Maar dan moet hij eerst ook een volleetd loodgieter erbij hebben Daar heeft hij nu helaas de tijd niet voor