Even een gek vraagje hoor, in een spijkerbroek van mijn man zie ik onder elkaar staan 36 en daaronder 34. Normaal staat dat naast elkaar en is het eerste cijfer de breedte, maar nu ben ik dus een beetje in de war. Is 36 nu de breedte maat of juist 34??? Hij heeft een normaal postuur (is wel vrij lang) en de broek is van de c&a. Ik kan even geen andere maten vinden in andere broeken en moet weten wat voor maat hij heeft... Wie helpt mij met deze klunzige vraag?
Ik denk juist andersom. Als de maten onder elkaar staan, staat bij mij altijd de breedtemaat boven en daaronder de lengtemaat.
Zo is het inderdaad ook als ze de maten naast elkaar staan, dan is de eerste de breedte maat en de 2de de lengte maat, vandaar ook mijn twijfel....
Jep, breedtemaat boven en lengte onder. C@A spijkerbroeken zijn trouwens heel goed is mijn ervaring. (nou ja, die van mijn man dan) en niet duur.
Bij de c&a broeken van mijn man staat de breedte bovenaan en de lengte onder aan : 33 boven de streep en 34 onder de streep. Bij allemaal.