Hoi allemaal. Afgelopen vrijdag ben ik helaas weer ongesteld geworden. Dit is ronde 6 na mijn 4e miskraam in april. We zijn nu ongeveer 1.5 jaar bezig en heb 4 miskramen gehad (2 hele vroege en 2 waarbij het rond 7 weken misging) De laatste is dus in april geweest en sindsdien ben ik niet "meer" zwanger geweest. Elke ronde hebben we het geprobeerd. Ook met ovulatietesten, maar schijnbaar wil het niet meer. Is er iemand die dit ook herkent? En het uiteindelijk wel weer gelukt is? Ik merk dat het voor mij steeds zwaarder wordt, als ik ongesteld ben. Het klinkt misschien een beetje hopeloos, maar we vinden het vooral vreemd dat het vorig jaar wel zovaak is gelukt en nu dus niet meer.
Herkenbaar, na 5x redelijk snel zwanger (maar niet gebleven) werd ik niet meer zwanger. Ik heb uiteindelijk iui gekregen en heb nu een zoontje! Maar snap helemaal hoe je je voelt, erg frustrerend Hopelijk wordt je snel weer zwanger en anders over een paar maandjes een verwijzing vragen voor de gyn!
Ook voor mij helaas herkenbaar. Idd snel vragen om een doorverwijzing omdat het psychisch zwaarder en zwaarder wordt. Bij mij bleken de miskramen domme pech en het zwanger worden juist erg veel geluk; ik blijk maar 1 goede eileider te hebben. Het is zwaar maar ik begrijp nu waarom het zo lang duurt. Heel veel sterkte!
Ken het gevoel heel goed !! Ben al 1,5 jaar gestopt met de pil , en in april dit jaar had ik een positieve zwangerschapstest in handen. We waren zo blij !! Maar hebben er maar een paar dagen van kunnen genieten, toen kwam de bloeding en waren we in één klap van onze roze wolk afgevallen Sinds die tijd ook geen zwangerschap te bekennen. En merk hetzelfde als jij , dat elke maand alleen maar zwaarder en zwaarder wordt. Sinds 2 maanden heb ik ovulatietesten gebruikt en ook dat mag niet baten. Heb me deze maand ook voorgenomen om even geen ov testen meer te gebruiken. Want merk dat ik er dan alleen maar meer en meer mee bezig ben. Je wordt gek van de onzekerheid, en dat is ook niet echt bevordelijk lijkt me. Wij gaan nu naar ronde 8 na de vmk. Ik hoop dat je geduld snel beloont zal worden, en dat het lukt om gewoon op de natuurlijke manier zwanger te worden. En dat het dan maar een plakkertje mag zijn
Dan zitten we (helaas) in hetzelfde schuitje! Bij ons is de laatste zwangerschap ook in april geweest. Deze ronde gaan we ook weer ovulatietesten gebruiken. Ik hoop voor jou dat het ook weer snel raak is en dat de baby dan blijft zitten