bruiloft vraagjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Esje13, 12 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    In eerste instantie wilden we ook een tent laten plaatsen in dectuin van mijn ouders. Maar dat is toch wel veel gedoe ivm ongelijke ondergrond. Alleen de tent inclusief meubels kost ons dan al ruim 3500 euro. Dan heb je nog niets.
     
  2. Esje13

    Esje13 Fanatiek lid

    4 mrt 2013
    1.574
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is nog eens een leuk bedrag. Maar goed we leven nu 6 jaar verder. Alles is duurder geworden helaas.
     
  3. mam1991

    mam1991 VIP lid

    17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij waren ook niet zo gek veel kwijt voor onze bruiloft, onze dag zag er ongeveer zo uit;

    Dag ervoor trouwauto opgehaald
    9:30 fotograaf kwam
    10:00 uur - kapster kwam mijn haar doen aan huis
    13:00 uur - trouwen in het oude stadshuis hier in het centrum
    14:00 uur - trouwfoto's maken
    14:00 tot 15:30 - gasten wat gedronken in cafeetje
    16:00 uur - aankomst feestlocatie, koffie drinken en bruidstaart
    18:00 uur - uitgebruid koud/warm buffet
    19:30 uur - aankomst DJ
    20:00 uur - begin van het feest
    onbeperkt drinken en drank (binnenlands gedistilleerd)
    4x koud/warm hapjes
    1:00 uur - puntzak friet met saus naar keuze
    - einde feest.

    Volgens mij waren wij met zo'n 80 gasten

    De totale bruiloft heeft ons volgens mij nog geen 4.000 gekost.
    Vind het dus absoluut niet duur.. de avond gasten werden op de locatie door middel van ruiters te paard naar de feest locatie begeleid waar een rode loper uitlag met lantaarns etc.. super leuk :D
     
  4. Kaboutermeis

    Kaboutermeis Fanatiek lid

    16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Hier een Belgje en in juni getrouwd.

    Wij deden voor iedereen (50 à 55 personen) een grote barbecue op een klein hoevetje midden in de velden.
    Met als aperitief / vooraf cava en een 5-tal hapjes en een dessertenbuffet.
    Drank werd gerekend aan wat er werkelijk verbruikt was.

    Hapjes vooraf: 9 euro per persoon
    Barbecue: 25 euro persoon
    Dessert: 9 euro (?) per persoon

    De drankrekening viel uiteindelijk bij ons goed mee (ik had erger verwacht omdat er een paar ooms zijn die er nogal mee overweg kunnen). Iedereen moest immers nog veilig thuis raken.

    Begonnen om 5 uur 's middags en om half 12 was de laatste naar huis (geen dansfeest, wel buiten een kampvuur).

    Wij zijn 's ochtends om 11 uur getrouwd voor 't stadhuis. Met degenen die tot daar zijn gekomen zijn wij achteraf iets gaan drinken in 't cafeetje waar we elkaar ontmoet hebben (300 meter van 't stadhuis). Heeft ons 3 flessen cava en een paar frisdrankjes gekost.
    Wij zijn daarna nog eventjes 't stad in gegaan voor foto's, de rest is naar huis gegaan.

    Ik hou zelf echt niet van dat onderscheid qua gasten. Bij mij was iedereen dus gewoon op alles welkom.
     

Deel Deze Pagina