Bruiloft: Wat hebben jullie uitgegeven aan...

Discussie in 'De lounge' gestart door mejosje, 28 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

1. 1200 euro ongeveer exclusief sieraden. Wel incl. schoenen.
    2. weet ik niet meer. Niet heel veel volgens mij. Het was een vriendenprijsje. Iemand heeft dat voor ons geregeld bij een familielid.
    3. weet ik niet meer, want we hebben één bedrag betaald. En daar zaten ook het drinken bij in van de feestavond en 's middags de taart aansnijden etc...
    4. Officieel 600 euro. Maar er ging iets mis gelijk, want hij liet iets van zijn apparatuur uit zijn handen vallen en kon geen eigen muziek draaien. Gelukkig hadden we een goede oplossing, maar aan hem hadden we dus eigenlijk niks, we hebben hem 200 euro betaald omdat hij wel van ver moest komen.
    5. zie punt 3.

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Jurk; 1000 euro (incl schoenen en lingerie, gekregen van ouders)
    Pak man; 600 euro (incl schoenen,manchetknopen etc. gekregen van zijn mama)
    Ringen; 800 euro
    uitnodigingen; 160 euro
    Feestavond incl dinner,hapjes,drank etc.; 3500 euro (dinner 30 man, feestavond 90 gasten)
    Ijstrouwtaart; 150 euro
    Fotograaf; 800 euro (incl. album)
    D.j ; 350 euro
    Kapper; 150 euro (incl 1x proef)
    Visagie; 30 euro (via via)
    Bedankjes; 130 euro
    Trouwauto; 125 euro
    Huwelijksvoltrekking; dacht iets van 100 euro
    Honeymoon; 3000 dacht ik (18dgn Bali)

T is een indicatie he meis, je kunt veel zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt..

3. Nana86

Nana86 Niet meer actief

Wat heb je uitgegeven aan:
    1. jurk
    1198,00 euro. Dit was wel inclusief de hoepel, torselet, ondergoed, etc. Sieraden en een stola heb ik er wel apart bij gekocht. totaal kwam dit ongeveer op 1300,00

2. trouwauto
    Die zat bij ons locatie in, dus dat heeft ons niets extra gekost.

3. eten (en voor hoeveel personen wat dit)
    wij hebben met ongeveer 30 personen gegeten en dit was voor 27,50 p.p. het drinken hebben we op laten schrijven.
    Totaal waren we ongeveer 2300,00 kwijt aan eten en drinken (dit was voor overdag 60 mensen en 's avonds 30)

4. dj/bandje
    600 euro.

5. locatie
    Het kerkje kostte 150 euro, de feestlocatie was gratis, je moest alleen betalen voor het eten en drinken.
    We hebben ook op de feestlocatie geslapen, dat was 80 euro.

5. andere extreme bruiloft gerelateerde uitgaven waar ik zo even niet op kan komen...
    - De taart was ongeveer 200 euro.
    - we gaven mensen bonbons mee, dit kwam op 70 euro.
    - Het pak kostte 800 euro, de blouse 80, de stropdas 50 en de schoenen ongeveer 150.
    - Bruidsboeket was 100 euro
    - De ringen waren 500 euro
    - uitnodigingen ongeveer 80 a 90 euro
    - kapsel en make-up was 80 euro.
    - de fotograaf was 300 euro.

De kleding hebben we gekregen van de ouders :)

4. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    jurk: 250
    auto; 100
    eten; ong 700 (dit was voor 80 personen)
    dj; 300
    locatie; gratis! mijn oom en tante hebben een hele grote tuin, we hebben een tuinfeest gehouden

voor de rest zou ik het zo niet weten...
    we hadden een relatief goedkope bruiloft! :)

5. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

1. jurk: €500,- Via Lanova (google maar)
    2. trouwauto:€100,- voor de dag dacht ik.. Hebben een nette huurauto genomen (mini cooper cabrio). Zelf versieringen gedaan
    3. eten (en voor hoeveel personen wat dit): Ik dacht rond de €400,- voor een man of 30 (buffetvorm van een heerlijk Italiaans restaurant), was incl bestek en borden.
    4. dj/bandje: €300,- DJ/zanger, een vriend van schoonzusje.
    5. locatie: trouwlocatie was het kasteel van Rhoon, kostte ong. €300,- (zelfde prijs als trouwen op het gemeente huis). Feestlocatie: Speeltuin met zaaltje afgehuurd, kostte €450,- met de drankjes en schoonmaakkosten erbij.
    5. andere extreme bruiloft gerelateerde uitgaven waar ik zo even niet op kan komen...

Heb een hoop dingen zelf gemaakt. Dozen voor de enveloppen bijvoorbeeld. De corsages waren wuppie's, hebben we door midden geknipt, bruidje en bruidegom, voor beide kanten van de familie.
    Ringen waren €350,- mooie wit goud geel goud ringen.
    Heb goed gezocht naar een goede kapster die aan huis kwam, heeft mijn haar gedaan, van mijn 3 zusjes en schoonzusje, was bij elkaar iets van €100,-. Versieringen voor in haar zelf gemaakt, schuifspeldjes met roosjes eraan, kun je zo in je haar steken.

Deel Deze Pagina