Tsjah.. Hoe doe je dat Slapen met wikkels in je haar, heeft iemand DE tip?? Anders word het maar een kort nachtje denk ik zo..
Kan je niet met de zijkant van je gezicht op je kussen gaan liggen? Ik slaap op mijn buik en zou er dan geen last van hebben.. verder heb ik geen idee...
Suck it up Ik heb onwijs veel, dik en lang haar en slaap wel eens met van die hot sticks als ik echt goede krullen wil hebben. Het ligt niet prettig maar als je op één zij gaat liggen is het wel te doen.
Hahaha ik heb dat ook eens geprobeerd... DRAMA!!! Ik ben blijkbaar zo beweeglijk dat die dingen er de volgende ochtend allemaal uit waren!!! En ik vond het voor geen meter lekker liggen... Ik hoop dat jij meer succes hebt!
wikkels erin en badmuts op heb een tijd gehad, 's avonds olie in mijn haar en dan moet je dit laten intrekken een nacht. anders lig je met rag en ragvet haar in bed. kraakt klein beetje maar is doable.
ben de nacht doorgekomen, op mn rug lag het het comfortabelst, dochterlief werd alleen wakker vannacht en besloot er een paar uit te trekken..
kort nachtje dus. Ik heb het 1x gedaan de nacht voor mijn bruiloft. We hebben er een theedoek om gedaan. Heb redelijk geslapen. Had wel hele mooie krullen gelukkig Hoe is het bij jou geworden?
heb de wikkels er nog even in, haal ze er pas na het douchen enz uit. Mijn haar zakt nogal snel uit, had net wel 2 eruit en even gekeken ziet er wel goed uit
We moeten straks naar de kerk voor de doop van ons nichtje en daarna nog feest, dus ik dacht doe eens wat anders