Auto net klaar en nu al schade!!

Discussion in 'De lounge' started by Devilschase, Aug 26, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,171
    8,164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zwaaaar shitttt.

Vanmiddag schade. Iemand is achteruit gereden en heeft mn auto in de zijkant geraakt. Beste schade. Achterscherm gedeukt, deur alleen minideukje en krassen gelukkig.Ik stond stil en zij reed achteruit uit een parkeerplek.

Auto staat nu bij berging want kan niet meer rijden ivm wielkast die is gedeukt en nu dus mn band doorslijpt. Is afgesleept en bij berging neergezet.

Maandag naar Care en dan zien we wel weer verder.Zuur dat ie net is gespoten en net 2 weken helemaal af is.

2. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

o nee.... wat erg!
    *herinner me je topic nog waarin je zo blij was dat ie gespoten zou worden*

3. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Oh das zuur ja... Was jij niet diegene die een poos terug zo blij was met een bepaald merk enzo en die nu eindelijk zou hebben en ging "verbouwen" enzo? Dan is het driedubbel zuur!
    Ik ben verder redelijk auto analfabeet hoor... dan moet je mijn man hebben die ziet aan n koplamp al welke auto (merk plus type) het is...sicko.. :D

4. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

ojee wat erg !!

5. Within

Within Niet meer actief

WOW dat is beste schade!! Zwaar kl*te!

6. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,171
    8,164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nee. Ik heb mn 206 al heel lang en eindelijk werd ie compleet veranderd en gespoten. En zie hier na 2 weken weer...

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,171
    8,164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    nog 1

8. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    ja zul je altijd zien!!! tis natuurlijk zonde en Klote! maar gelukkig heb je een dader... hoop dat het wel weer net zo mooi hersteld wordt als dat hij was... hoelang denk je dat het gaat duren??

zo trof ik mn auto een keer aan zonder dader...ding was niks meer waard en geen all risk :(

naja mooi zuur weer... volgens mij was je des duivels ;)

9. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,171
    8,164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    neuh. met rustig blijven bereik je meer. Ze deed het niet express he. Kut is alleen dat haar 206 (ook een 206) niets had op wat krassen na. Zij aan de thee en koek zit en ik bij een bergingsbedrijf en alles moet regelen.

zal zo 2 weken duren denk ik.Afhankelijk van care

10. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Heh bah 2 weken genieten en dan zo iets ja.
    Maar idd gelukkig dat je de dader hebt!
    De eerste auto ooit die wij hadden (ik en mn ex) was totaloss door iemand die in de poedersneeuw uitgeschoven was met zijn bak en leuk door gereden was.
    We waren net 5 mins binnen geweest (waren iets vergeten en even snel terug naar binnen gegaan) komen buiten en alleen de schuifsporen waren nog te zien...ja en een verfroemfraaide achterkant van ons autotje. Was geen dure bak....wel een mooie (vond ik dan...vraag me alleen niet wat voor een :)) en t was ONS autotje...en na 5 weken moesten we hem weer inleveren :(

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

aah balen is dat !!!

voor 2 maand geleden was er midden in de nacht iemand tegen onze auto opgeknald.... lullig is dat ze dan niet gewoon ff een briefje op de auto plakken ofzo, het is immers verzekeringswerk,

12. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    1,660
    0
    0
    Aaaah nee wat erg! Dit was mijn grootste angst toen onze cabrio gespoten werd, enorm klote!

13. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    he wat balen!!!!!!!!!!

hoop dat alles snel weer gefixt is!

succes!!!

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

Sep 16, 2008
    16,607
    7
    38
    Mars
    Zag het al op je FB echt zwaaar klote joh!
    Maar alle schade kan wel gemaakt worden?

15. noukie89

noukie89 Niet meer actief

das ook zwaar l*llig

16. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    hey devil waar is je mooie openingszin? ghehe ;)

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,171
    8,164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    dat is wel te hopen ja, tis een nieuw achterscherm he, en deur en scherm spuiten, weer.

18. pinter

pinter Fanatiek lid

Jan 9, 2010
    4,015
    1
    36
    noord limburg
    he shit zeg,het is weer een hoop geregel he om het allemaal in orde te krijgen...
    En ik heb in eerdere topics van je gelezen dat je een groot autoliefhebber bent(ik ook),dan is het extra zuur he..

veel sterkte,en laat even weten hoe het afloopt.

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,171
    8,164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Goooodsamme, net pas terug van Care.
    De schade is hoger dan 3000 euro waarschijnlijk. Daarom kon ik de auto niet meenemen, en komt er morgen een verzekeringstechnische taxateur langs bij Care. De kans is groot dat de auto total loss verklaard wordt. Echter als ik de bonnen van het spuitwerk opstuur, samen met derest vd facturen van het modificatiewerk, kan de dagwaarde hoger ingeschat worden en wordt de kans kleiner, het totale bedrag wat erin gestopt is is immer ruim 5000 euro de afgelopen 2 maanden.

Morgen afwachten. Wat de beslissing ook is of wat er gebeurd, de auto blijft van mij, ik laat hem maken, hoe dan ook, dus dat is alvast een opluchting voor mij.

Morgen eind van de dag staat ie weer voor de deur, mét deuk, maar wel voor de deur.

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,171
    8,164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Erg leuk.

De vrouw die tegen mij is aangereden, en dit gewoon eerlijk op het schadeformulier heeft gezet en ondertekend, verklaart nu tegen de verzekering dat ik haar heb aangereden en dat zij stilstond. Daarom kan het nu nog keilang duren voor ik mijn geld krijg, als ik het al krijg. Ik vind het zo jammer dat mensen zo erg kunnen liegen. Gatverdamme zeg.

Eerst zeggen op de parkeerplaats: ooh meid wat erg, ik zag je helemaal niet, ik vind het zo erg voor je, jeetje zeg.

En nu dit.

BAH

Share This Page