bruiloft

Discussie in 'De lounge' gestart door nikster, 14 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    ja idd. en het is toch al zo dat die broer alles wil maar niets geeft dus ik vind het wel een keer prima. ze gaan voor het 4de jaar achter elkaar een dag voor zijn verjaardag op vakantie en zeggen dan we komen wel eerder een keer langs..we zullen zien.

    we gaan wel lekker off topic haha
     
  2. Niet meer actief

    Heej


    wij zijn 2 weken getrouwd,en weet je wat ik vindt: alles wat mensen geven is leuk! maar ik was gewoon al blij dat alle mensen die ik uit genodigd had er waren! wat maakt geld nu uit eigelijk?
    ik vind het veel leuker als mensen komen,en al geven ze niks, alleen een kaart,vind ik dat prima,
    we hebben vrienden en die kunnen niet zo veel missen,die hebben eem klein cadeautje gekocht,en weet je dat ik daar super blij mee ben,dat ze gewoon naar de winkel zijn gegaan,om een kleinig heidje te kopen!
    SUPER TOCH?

    ik moet zeggen dat ik van de meesten tussen de 40 en 70 euro heb gekregen...

    groetjes xxx san
     
  3. Kaatje85

    Kaatje85 VIP lid

    14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ja idd. gaat ook niet om het geld, maar ja op dit forum veranderd iedere vraag langzaam in een discussie hahah..

    En wie het kleine niet eerd.....
     
  4. Gwendolyne

    Gwendolyne Fanatiek lid

    13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    25 euro vind ik meer dan genoeg als avondgast ;)
    Alhoewel.. wij zijn vorige maand getrouwd en sommigen gaven ons wel meer.. die houden we dan wel in ons achterhoofd voor als ze zelf gaan trouwen ;)
     
  5. Saona

    Saona Fanatiek lid

    24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    20 euro
     
  6. mommy to be

    mommy to be Bekend lid

    4 dec 2006
    549
    0
    0
    ik vind 25 euro ook wel genoeg hoor als avondgast bij kennissen.
    wij zijn vorig jaar getrouwd en kregen toen bedragen tussen 10 en 100 euro .
    we hebben s'nachts alles geteld en op dat moment keken we ook wel een beetje wat we van wie hadden gehad maar ik ga dat echt niet op schrijven hoor. (wat ex-vrienden van ons wel hebben gedaan , in de kaart het geldbedrag gezet!)
    en ik ga me ook echt niet spiegelen aan wie ik wat geef en wat hun ons hebben gegeven
     
  7. Pendrag

    Pendrag VIP lid

    26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    :confused: Hmmm, vreemd gedoe vind ik persoonlijk. Ik heb toch nog steeds het idee dat het om de gezelligheid gaat en het feit dat iemand er is. Blijkbaar niet voor iedereen. :rolleyes: :(
     
  8. Jusi

    Jusi VIP lid

    4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Ja, is inderdaad erg vreemd. :(
    Staat ook wel erg pinnig is mijn persoonlijke mening.
     
  9. go4baby

    go4baby Fanatiek lid

    11 jun 2007
    4.845
    0
    0
    Eigen baas boven baas ;-)
    Noord-Holland
    Natuurlijk gaat het om dat je er bij bent! Maar ik denk ook altijd maar zo: trouwens is al duur genoeg, wat geef ik uit tijdens een goed feest?
    Nou, dan is € 20 pp toch wel echt het basisbedrag zeg maar! En afhankelijk van hoe goed je ze kent geef je extra zodat ze er iets moois mee kunnen doen (ipv hun bruiloft -schuld afbetalen!) ;)

    Maak er in elk geval een mooi feest van!
     

Deel Deze Pagina