hallo meiden, Ik ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en bij 7 weken hebben we het hartje zien kloppen. We zijn op vakantie en hebben weer sex gehad, maar nu had ik na de sex helderrood bloedverlies bij het afvegen het was niet veel maar toch genoeg om je rot te schrikken. Ik ben zo bang nu dat het fout gaat, we zijn nog 6 dagen in het buitenland en kan dus ook niemand bellen, kan het kwaad?
Ik had precies hetzelfde en er is waarschijnlijk helemaal niets aan de hand hoor! Het kan vandaag nog rood zijn en morgen wat bruin (evt. overmorgen nog wat bruin). Je hebt waarschijnlijk een vaatje in de baarmoederwand geraakt. Alles is nu extra gevoelig en extra goed doorbloed, zodat dit soort problemen veel vaker voorkomen. Kijk het even aan, bel desnoods even je verloskundige ergens, maar als het afneemt en je geen grote stolsels, buikkrampen e.d. krijgt, is het gewoon goed meis. Succes!
Het kan zijn dat er een adertje is gesprongen bij je baarmoedermond. Als je zwanger bent is dit nl allemaal wat beter doorbloed als normaal. Mocht je verder geen krampen krijgen en het bloedverlies is gestopt, kun je er van uit gaan dat het een contactbloeding is geweest. (zo heet dat nl) Groetjes Gwen
Voordat ik 12 weken was heb ik het 2 keer gehad,en laatst met 33 weken weer een keer. Ik weet nu dat het komt door de betere doorbloeding van de baarmoedermond,maar het is toch schrikken als het gebeurd he.
Helaas heb ik 30 mei een miskraam gekregen, of het nu komt door de sex dat denken we niet. Vandaag terug gekomen en morgen naar onze gyn.
hoi, ik heb vannacht ok wat bloedverlies gehad na de sex het gebeurde toen ik na het toilet was geweest en zag het op het toilet papier met afvegen. vandaag de verloskundige gebeld en die had gelijk mijn afspraak voor de echo verzet naar vandaag. heb vanmiddag mijn echo gehad om half 1 het embyotje was goed te zien ze probeerde inwendig het hartje te zien kloppen. het hartje klopt wel maar te traag. Ze zegt dat ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger ben volgens de echo. nu moet ik maadag terug om te kijken of er verbetering inzit of dat ik misschien een miskraam heb gehad. maar op verschillende sites heb ik ook gelezen dat er met 6 weken niet eens een hartslag e horen/zien hoeft te zijn en dat het zwak kan zijn en dat in de komende weken de harstslag flink toe zal nemen. Mensen zeggen me veelal dat het eerder mis dan goed zal gaan. maar ik blijf hoop houden en hoop dat het hartje sneller en beter zal gaan kloppen. ook heb ik een dopler van iemand geleend maar daar kon ik natuurlijk niks mee horen aangezien die ook eigelijk pas bij 12 weken te gebruiken zijn. ik hoop dat iemand het zelfde heeft meegemaakt en mij iets meer kan vertellen. 1 week wachten word een hele lange week blijft tog hoop houden nu. groetjes
Hè wat vervelend voor je. Kan me voorstellen dat je schrikt. Het kan goed zijn dat het iets als een adertje in je vagina is geknapt. Je bent vooral in het begin vaak erg doorbloed van onderen. Het komt geloof ik wel vaker voor. Hopen dat je het nog wel leuk kan hebben in het buitenland..!