Nou, 't duurde even, maar er staan eindelijk wat foto's van de bruiloft van mijn hubbie en mij in mijn foto-album. Hoe vinden jullie mijn jurk en hubby's pak?
SUPER je jurk is echt heeel mooi! en ook mooie foto's! Was vast een hele leuke dag?!?! Jullie stralen het echt uit! Hoop dat ik ook zulke mooie foto's krijg!
Jullie zien er mooi uit! En wat grappig, dat lengteverschil... mijn man en ik schelen ook veel in lengte.
Dankjullie wel voor jullie lieve reacties , de ambtenaar van de burgelijke stand zei ook al: jullie zijn nu wat ik noem een 'stralend bruidspaar'. We voelden ons erg relax en het was idd een geweldige dag. Mijn jurk hangt hier in de gang, dus ik kan er nog iedere dag van genieten En het bruidboeket ligt op een schaal in de nis van een kast. De calla's en sierkooltjes zijn meer verschrompeld dan gedroogd, maar toch is 't -ie nog wel heel mooi! Meiden die nog gaan trouwe: plezierige dag, geniet ervan!
Prachtig kleed! Prachtige man, prachtige vrouw! Het plaatje is gewoon af! Jullie zien er stralend uit! Van zo'n foto's word ik vrolijk!
Gefeliciteerd meid en je jurk vind ik prachtig, maar ik ben bevooroordeeld Kijk maar in mijn album (pag 2) Mag ik vragen waar je hem vandaan hebt?