Onze zoon is enkele dagen oud. Gebroken nachten, dagen die ingedeeld worden naar aanleiding van de voedingstijden van de kleine, wanneer hij slaapt, proberen wij ook te rusten, etc.etc. Allemaal heel herkenbaar voor nieuwe ouders. Mijn man had hem gisteren in zijn armen en was tegen hem aan het spreken. Hij zei: "Ja, Deniz, je ziet er machteloos uit, maar in feite heb je hier alle macht...!" Ik heb zoooo gelachen! Dit wilde ik met jullie delen
Whahahahahahahihihihiii Ja, het is natuurlijk ook wel een beetje zo! Hoe klein en onschuldig ze ook lijken...zij bepalen! Geniet van je mannetje!
Nou inderdaad, een piepklein hummeltje met ontzettend veel macht! Gefeliciteerd met jullie zoon trouwens! Groetjes Miep
Ja inderdaad. Ik zei dat laatst ook tegen Isabella. Meid, je windt ons nu al om je lieve vingertje. Nu nog niet eens bewust. Maar we doen het met veel plezier,
Hahahaha heerlijk die zin! Maar het is wel zo... Maar wacht maar over een paar jaar! Dan zijn de rollen compleet omgedraaid!
Mijn dochtertje is 6 jaar oud,je denkt het wordt wel beter als ze ouder zijn. Maar nee ,ze heeft nog steeds alle macht. Maar ik doe het met alle liefde . Ally
Schit-te-ren-de uitspraak Klopt ook wel hoor, je ziet je kleintje zooo graag, je houdt er zoveel van en hebt er alles voor over hé. Die kleine ukkies zijn échte meesters in "ik wind je om m'n kleine vingertje en je hebt je er maar bij neer te leggen" Enneh... Das nog steeds zo bij m'n zoons van bijna 7 en net 5