bruin achtig spul bij afvegen

Discussie in 'Miskraam' gestart door Angel198530, 7 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel198530

5 sep 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal

ik ben nu 6 weken zwanger van ons 2e kindje en vanochtend had ik met afvegen bruin achtig spul op het papiertje
    Nu heb ik al een aantal miskramen gehad in het verleden en ben als de doods dat dit een voorteken van is
    ook veel last van pijnsteken ter hoogte van me eierstokken

2. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    hoi,

Ik heb er 1,5 jaar over gedaan om zwanger te raken. Heb twee keer een miskraam gehad en nu een gezonden dochter van acht weken.

Bloed zegt niet altijd iets..bij deze zwangerschap dacht ik weer eens ongesteld te zijn geworden (was overtijd), een week later bleek ik ineens zwanger. Ik heb tot week 6 gebloed en daarna vanaf week 19 tot einde zwangerschap. Van bruin, naar rood naar weer bruin.

Kop op, als er iets is dat ik geleerd heb in mijn zwangerschap is het dat alles mogelijk is..

3. Angel198530

5 sep 2015
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja idd alles is mogelijk maar de angst die blijft er toch :(

ik hoop dat die kleine mooi blijft zitten waar hij/zij zit
    volgende week dinsdag heb ik me eerste echo in het ziekenhuis want ik ben medish vanwege da ik in me vorige zwangerschap zwangerschapssuiker had en mijn dochtertje een hartafwijking heeft
    hoop dat de krampen snel overgaan ppff

4. Dani27

Dani27 Bekend lid

17 aug 2013
    670
    3
    18
    hoe gaat het nu?

5. mapaa

mapaa Lid

27 aug 2015
    47
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bloed verlies hoeft niet slecht te zijn meis!
    Met mijn eerste had ik ook een week bruin bloed verlies en nu met mijn 2e zwangerschap al bijna 2 weken bruinbloedverlies en een nacht flink rode.... kindje doet het nog heel goed en de bloeding komt daar niet van.

Wel als je heel onzeker voel je vk/ gyno bellen voor een afspraak zodat je gerustgesteld kan worden want dat stressen is ook niet goed voor jullie allebei.

Succes!!

Deel Deze Pagina