Goeiemorgen allemaal!! Ik had even een vraagje.. Me cylus is onregelmatig was eerst 28 dagen, nu maar 23. Wie weet dan wanneer ik me eisprong heb en wat me vruchtbare dagen zijn heb paar weken geleden ongeveer bijna 2 maanden terug curretage gehad.Maar ik wil graag weer voor een kindje gaan. Wie ow wie kan me helpen met deze vraag??? Alvast bedankt fijne zondag allemaal!! Groetjes en succes meiden met zwanger worden of een fijne zwangerschap gewenst
Als je onregelmatig bent kom je er alleen maar achter als je het zelf voelt.Maar de meeste voelen dat niet dan zul je met ovulatietesten moeten gaan werken.Ik heb dat peobleem ook alleen ik heb cyclussen van 35,41,45,50 etc.Heel veel succes meid.
Ik zou ook ovulatietesten gaan gebruiken als ik jou was. Voor mij vond ik dat in ieder geval een heel fijne bevestiging, aangezien ik ook mijn ei niet voel springen. Ik heb meestal wel daarna pijn in mijn borsten, dus dat is wel een mooie bevestiging, maar dan is het voor 't klussen natuurlijk al te laat
Inderdaad ovulatietesten gebruiken. Heb ik bij de eerste ook gedaan omdat ik een cyclus had die varieerde van 30 tot zo'n 60 dagen. Ik wist ook totaal niet waar ik aan toe was en ben in ronde 4 begonnen met ovulatietesten. Gaf mij heel veel duidelijkheid en rust. Succes meid!
de tip van ovulatietesten is op zich wel een goede. Maar je vertelt ook dat je kort geleden een currettage hebt gehad... mogelijk dat je lijf toch nog wat van slag is van je miskraam. geef het even de tijd, mogelijk dat je cyclus eenmalig is verkort en dat het de volgende keer weer normaal is,
mijn cyclus schommelt ok,zie handtekening. Maar mijn ei is altijd tussen dag 10 en 12 in kan ik de klok op gelijk zetten. Ik zou anders gewoon vanaf dag 9 tm dag 16 om de dag vrijen dan zit je altijd goed uitgaande van je langste cyclus 28 dagen. En anders idd ovutesten gebruiken nog handiger dan weet jehet precies Dan zou ik wel beginnen op dag 8 ivm korte cyclus van 23 dagen dan mis je hem in elk geval niet als je ei vroeg is
OK allemaal bedankt voor jullie reacties dan ga ik dat maar is proberen idd!! Ja mis is me lichaam nog van slag maar drang naar een baby is er gewoon haha ken er Niks aan doen Hihi komt goed bedankt allemaal ga ik dat maar is in huis halen dan Hihi thnks allemaal