bruin afscheiding!!

Discussion in 'Eerste symptomen' started by summie, Oct 28, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,,
    ik heb een vraag..
    sinds een paar dagen heb ik bruinafscheiding..
    eerst was het heel donker echt heel donker..
    en werdt steeds lichter.. en nu is het creme kleurig,, en dik ,als je het is je duim en wijs vinger pakt rekt het mee. (sorry voor de details) als ik me vinger in me *** stop.. dan komt er gewoon niks uit ook geen bloed of iets.. ik had laast wel heel erge buikpijn. normaal ben ik verslaafd aan noodels.. maar die avond wou ik het niet meer op eten.. en heb zere borsten.. mijn man mag er niet aankomen!!! en de ene keer voel ik niks in buik. maar nu wel weer beetje ongi gevoel..

weet iemand er iets meer van???

alvast bedankt.:)

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Dit heb ik alleen soms na sex.

3. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik kreeg net een rot gevoel in de buik. en ging eem naar de wc,, en kwam bloed maar was net slijm. ook uitrekbaar. en nu is de gevoel ook een beetje weer weg...

4. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Zit je rond je NOD, want het lijkt op een beginnende ongi?
    Heeeel mss een innesteling?

5. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben gister naar de wc geewest en kwam alleen beetje bloed met slijm.. sindsdien heb ik geen bloed meer gehad. alleen beetje creme afscheiding...

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wanneer is je nod?

7. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn nod is 28 ste...

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dat was gisteren, of bedoel je november?

9. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    oktober oops vergeten bij te zetten... 28 oktober dus haha

10. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heb je al getest?

11. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee, nog niet... je hoopt wel een kleine beetje. maar strax test je het.. is het niks, en wordt je over een paar dagen ongi..

12. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemiddag...
    nee heb niet getest..
    maar er komt nu beetje donker rood bloed uit. ruikt wel naar oud bloed.. alleen als ik me afveeg komt er wat af.. er zit een slijmlaagje over heen.. en kreeg gister avond toen ik wou op staan.. een steek in me rechte kant van de buik.. af en toe steekt het daar.. en heb last van me rug. heb ik normaal nooit...
    .. van de week,, kwam er er bruin prut uit,,en echt donker,, paardagen later werdt het creme kleurig.. en nu komt er donker rood bloed uit.. hmmm wordt ik ongi??
    normaal als ik ongi wordt.. is het eerst donkerprut. en een 2 dagen later ongi pas.. en nu was het anders heel donker bruin. en later creme.. en nu donkerbloed.. wat denken jullie erover??

gr summie

13. goofychick

goofychick VIP lid

Dec 31, 2007
    12,116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kan alle kanten op, ik heb hetzelfde een beetje gehad als jou, maar toen was ik al een dag na mijn NOD. Maar ook rood bloed en bruine prut, en slijm....

14. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik weet het niet meer. ik zie wel wat het wordt... je maakt je zelf helemaal gek... ik wacht wel een weekje.. meschien dat de ongi later wordt. of ietsss

15. surf

surf VIP lid

May 21, 2007
    14,595
    1
    36
    Noord-Holland
    het kan je ongie zijn, het kan een innesteling zijn, maar niets is zeker natuurlijk...
    je zou een testje kunnen doen, of gewoon afwachten...
    je hebt er niet veel aan denk ik, maar helaas kan ik er niets beters van maken...

16. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    goedemorgen.. het 31 oktober.. ik moest 28 oktober ongi zijn.. maar kwam elke keer prut .. zie 1ste pagina mijn verhaal. ik heb wel iedere keer zwaar gevoel in mijn buik onderin.. als ik moet plassen valt normaal me bloed eruit als ik ongi ben(sorry voor de details) maar nu als ik me afveeg komt een beetje bloed. donker bloed is niet licht.. maar ik voel niet dat ongie ben maar anders dan anders.. beetje vaag allemaal..

17. summie

summie Lid

Oct 28, 2010
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik was al een paardagen aan het zoeken naar termometer,, heb hem eindekij gevonden.. normaal moet je smorgens meten,, ik kon niet w8ten heb hem vanmiddag getemp.. had ik 37,1... en ongie ben ik nog niet.. komt steeds wat donkerbloed uit en van die dikke klodders erbij... echt ongie nog niet.

18. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,959
    126
    63
    zuid holland
    Sorry, maar klinkt toch echt als ongie. Anders moet je toch echt testen om het zeker te weten.

19. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

Jan 12, 2010
    3,872
    0
    0
    ja t lijkt wel een raadspelletje meis doe die test nou dan heb je meer duidelijkheid

20. shirbeuk

shirbeuk Actief lid

Sep 12, 2007
    430
    0
    0
    Zuid-Holland
    summie ik heb hetzelfde als jij!

Ben vandaag op dag 66 en nog niet ongi.
    Heb al 2 weken donker bruin bloed verlies en ook alleen aan het papiertje en misschien een half vol maandverbandje nog niet eens!

Ben afgelopen dinsdag bij de HA geweest en die denkt dat ongi doorzet maar nu is het al zondag en nig altijd hetzelfde.
    Ik ga als het dinsdag nog is gewoon weer terug naar de HA.

Hoop dat jij ook duidelijkheid krijgt want ik word er ook gek van dus weet wat je voelt.

Share This Page