Veel slijmverlies

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Siren84, Oct 7, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Herkent iemand dit? En was je toen zwanger?? Ik heb sinds mijn ei enorm veel slijmverlies.. dacht eerst dat het nog cervixslijm was maar dat lijkt me niet... heb het nu al een week namelijk... iedere keer bij naar het toilet gaan heb ik het weer...

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik verloor heel veel slijm na me ei. Meer yohurt achtig. Dit is trouwens heel de zwangerschap gebleven. Hopelijk is het voor jou ook een voorteken dat je zwanger bent

3. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoop het ook maar probeer me niet blind te staren op alles wat ik merk maar was benieuwd naar de reacties... het is bij mij echt doorzichtig slijm... en zelfs een beetje plakkerig :(

4. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ook heb ik daarbij steeks van die 'gekke' steekjes in mijn buik... alleen maar aan de linker kant.. ook zo vreemd...

5. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    had ik ook. Maar het opvalenste was toch wel die zere tieten haha en die blauwe aders over me borsten. En veel last van me darmen

6. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee daar heb ik geen van alleen last van..nog niet tenminste... afwachten maar hoor...

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    ik moet wel zeggen dat ik het die maand niet verwacht had dacht er minder aan. Heb wel me innesteling goed gevoeld maar er niet bij nagedacht. Toen was het opeens wel zo. Ik dacht ook dat ik ongi moest worden want z,n gevoel was het wel

8. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ja ik had een paar dagen geleden wel heftige buikkrampen, weet niet wat het was.. een soort ongigevoel indd... ach ik weet het ook niet... ben er deze maand ook minder mee bezig geweest. Nog een paar daagjes wachten...

9. zafira

zafira Fanatiek lid

Feb 18, 2010
    1,959
    126
    63
    zuid holland
    Spannend, want het klinkt mij heel bekent en check mijn banner.

Succes met nog even wachten en met je test!!!

10. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Geniet ervan!! Wel raar.. gister geklust en nu is opeens dat slijmverlies opgehouden?? Hoe kan dat??

11. bloemetje81

bloemetje81 Actief lid

Aug 13, 2010
    151
    0
    16
    Zevenhuizen
    Ik had na mijn eisprong ook nog veel slijmverlies. Soms wit, soms doorzichtig. Maar in ieder geval veel! Het 'liep' er zo uit. Daarnaast ook steekjes/krampjes in mijn onderbuik, links. Voor de rest geen enkele symptomen en zie onder.... Dus MsRock, het zou wel eens goed kunnen dat jij ook zwanger bent, ik duim voor je!

12. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi bloemetje!!!

Ging dat slijmverlies door tot aan je NOD?? Bij mij is het sinds 3 dagen over nu... weet niet waarom?? Ik leg een link met het 'klussen' Mijn man was een week weg voor zijn werk, toen kwam hij thuis en hebben we geklust.. sindsdien is het over??? Die gekke steekjes/blobjes links heb ik ook regelmatig!

Van harte met je zwangerschap!!!!

13. Sila24

Sila24 Niet meer actief

MSRock ik heb vandaag 2 dagen voor NOD getest en negatief maar ik heb ook veel slijmverlies deze maand soms moet ik wel paasr keer per dag slip verwisselen maar de testen zijn nega dus ik durf niet te hopen:S Hopen dat het toch op zwangerschap wijst.
    Hahha carulli heeft mij ook voor december 2010 gependelt jongengtje

14. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Hoi!

Ja het kan 2 kanten op, ik weet het! Ik lees vrouwen die opeens veel slijm hadden en zwanger waren. Maar ook veel niet. Maar ik heb nooit zoveel last van slijm, daarom vind ik het bij mij zo opvallend. Ik kan alleen maar afwachten, heb de afgelopen rondes zowat alle zwangerschapssymptomen gehad ;) Vrouwenlichamen zijn stom he haha!

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja idd het menselijk lichaam is heel apart ja :D maar heb je al getest? of ga je echt wachten tot NOD

16. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Nee, heb nog niet getest, ik wacht liever nog even af.. ik ken mezelf hihi! :D Ik wacht tot na NOD.. omdat mijn langste cyclus 31 was. Ik neem het zekere voor het onzekere.

17. Joy2111

Joy2111 Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,170
    1
    0
    Kwaliteitsmedewerker
    Overijssel/Twente
    Ik heb het vorige maand ook gehad..
    Gelijk na mijn eisprong begon het en ik had het ook niet eerder gehad maar toch was het niet raak.
    Ik hoop voor jou van wel!

18. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hoi:D

Mijn afscheiding werd geel:(
    Maar ik had dat normaal nooit,, Ook heb ik de inesteling gevoeld, ik voelde zo'n 5 sec kramp achter mijn schaambod.
    De rest van jou kwaaltjes en de steekjes komen mij heel bekend voor!Ook had ik het gevoel alsof ik griep zou krijgen.

Ik heb goede hoop voor je:D
    Succes en de duimen draaien!!!!!

19. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Jaja we duimen!!! :D... nog 2 dagen tot NOD en mijn buik voelt anders dan anders.. normaal heb ik altijd al wel 2/3 dagen ongikrampen maar voel nu nog niks.. we wachten af.. testen durf ik nog niet...

20. blondi

blondi Fanatiek lid

Sep 3, 2010
    3,796
    1
    0
    Brabant
    Ik heb ook van dat vieze slijm!
    Had 3 dagen geleden een positieve ovulatietest en nou vanochtend voelde ik er dus gewoon iets uitkomen dus ik naar de wc, ook heel veel dik wit slijm, precies hetzelfde als bij mijn eisprong!
    En het plakt ook.. ik vind het echt vies :)

Share This Page