Hallo, even een vraagje omdat ik in onzekerheid verkeer. Ben sinds een half jaar met de pil gestopt en altijd een hele regelmatige cyclus gehad. Kan de klok erop gelijk zetten wanneer ik ongesteld zou moeten worden. Nu heb ik vorige week 2 dagen meer afscheiding gehad als anders en ben ik ipv maandag vrijdagavond al ongesteld geworden tot zondagavond. Normaal wordt ik zondagavond al een beetje ongesteld en breekt het maandag echt goed door en ben ik het tot ongeveer donderdag. Nu was mijn ongesteldheid lang niet zo heftig als normaal en had ik er wat meer krampen bij wat continue aanhield. Normaal gesproken komt er een kramp, zakt het weer weg en komt het weer eventjes opzetten. Nu was dus mijn ongesteldheid duidelijk veel minder en was het maandagoverdag weg en einde van de middag kwam het eventjes wat heftiger opzetten en na circa 4 uur was het weg en is het niet meer terug gekomen. Mijn ongesteldheid is jaren lang heel gelijk geweest en sinds ik gestopt ben met de pil ook, dus vraag mij nu dan toch af wat dit geweest kan zijn? Kan het een innesteling zijn geweest? Vanaf wanneer kan je dan testen? Alvast bedankt, groetjes Isabella
Hallo, Het kan een innestelingsbloeding zijn geweest dan kan je testen vanaf de dag dat je weer ongesteld zou moet worden, dus dat zou maandag zijn. Het kan ook gewoon een rare menstruatie zijn, zonder dat daar een reden voor is. Groetjes Ineke