Hoi dames, jullie herkennen het wel, dat lange bange wachten, wat voel je dan allemaal seg! Wel, normaal krijg ik enkele dagen voor mijn menstruatie een zeurige pijn in mijn onderbuik. Ook een beetje bruin (vuil) bloedverlies. Maandag zou ik normaal mijn regels (hoop van niet natuurlijk) moeten krijgen en nu voel ik helemaal niets. Heb wel pijnlijke borsten vanaf mijn eisprong maar dat heb ik elke maand sinds mijn MK. Heb deze maand ook uitzonderluik een beetje buikpijn gehad sinds mijn eisprong, maar sinds donderdag niets meer. Donderdag heb ik ff serieuze pijn net boven mijn lies gehad en ook een beetje roze slijm verloren. Ik dacht eerst aan innestelingsbloeding, maar dat zou wat laat zijn denk ik, 4 dagen voor NOD. Donderdag had ik al een testje gedaan, maar noppes ....... is het stom als ik er morgen nog 1tje doe? Goh ik word gek van dat wachten!!!
hoi Cara wat spannend he! Ik zit in hetzelfde schuitje.. ik ben 5 maanden van de pil af dus weet niet of mijn cyclus raar doet. Ik heb twee weken terug mijn eisprong gehad (positieve ovu test) ook kramp gehad de nacht erna, 4 dagen later in de nacht steken en in de ochtend bruin rood bloedverlies, meer bruin verlies. Dit hield op na 4 dagen. vandaag is mijn nod en heb ook weinig tot geen kramp en dergelijke! Wel dagelijks steekjes en krampjes gevoeld in mijn liezen. Ik weet niet wanner ik ga testen ik denk pas over twee dagen, wil niet teleur gesteld worden met een witte test! Het zou zomaar kunnen dat je een late innesteling hebt gehad, ik zou zelf iets langer wachten maar kan me voorstellen dat dat moeilijk is... Succes nog met wachten! Ik duim iig voor je!
Dat klinkt echt als een innestelingsbloeding!!! Mijn duimen staan omhoog hoor! Ik heb deze maand ook voor het eerst ovu-testen gebruikt, rond de 11ste was hij heel positief, teststreep was donkerder dan de controlestreep. Dan heb ik een paar dagen later nog eens getest en was hij vele minder, 2 dagen later terug positiever ..... Kon mij vanmorgend toch ni houden en heb een testje gewaagd, zo een gevoelige van senst-test, die kan je 4 dagen voor je nod gebruiken. Maar omo-wit Nu heb ik vandaag precies wel wat krampjes, dus ik vrees ervoor. Missch heeft het te maken met het nemen van een uitstrijkje vorige maandag? Toen heb ik 's anderendaags wel wat bruinverlies gehad, missch is al dat oude bloed er toen uitgekomen en daarmee dat ik dat nu niet heb. Pffff, verschrikkelijk dat wachten he! Maar het lukt ons wel, is het deze maand niet dan is het de volgende he!! Veel succes Angie87, we houden mekaar op de hoogte he!!
ik hoop het.. zou wel te gek zijn voor een eerste ronde. Nog steeds geen ongi hier te bekennen.. ben van de week ook ziek geweest een dagje..buikgriep en overgeven.. wellicht dat mn ongi daardoor vertraagd zou kunnen zijn..?!? dat jouw test omo wit is nu kan heel goed.. er zijn meerdere mensen op deze forum die voor nod negatief testen en op of na nod positief. Elk lichaam is anders en de 'een maakt dus sneller of trager het hormoon HCG aan. Hoop blijven houden, dat doe ik iig voor ons beide! Wat was er prcies met je ovutest. Hij was positief .. toen weer minder.. en daarna toch weer positief? Begrijp ik dat goed..? Aantal mensen op dit forum die ongi gevoel hadden waren uiteindelijk ook zwanger. Wellicht hoeven jouw kwampjes geen ongi te betekenen. Nou meid.. ik hou je op de hoogte! succes met wachten..
Ja indd, ovu test was eerst posi, dan nega en dan terug posi, raar he? Bij jou nog geen ongi? Spannend joh!! Eerste ronde zwanger kan heel goed zene, ken wel wat mensen die in de eerste ronde zwanger waren, ikzelf ook, jaren geleden, maar is spijtig genoeg mis gegaan. Bij mij een klein beetje roze na de stoelgang, is het begin van mijn ongi denk ik. Als ik ze dan toch moet krijgen dan hoop ik wel op morgen, dat mijn cyclus op 25 dagen blijft. Bij mij is het ronde 7 al, maar ja, gezien mijn leeftijd is dat niet zo vreemd natuurlijk. Maar ik geef niet op hoor! Wanneer ga je testen? Ben benieuwd!!
Hier nog steeds niets.. ohh dat is vreemd... ik heb wel gehad dat mijn ovu testen opliepen, niet knalde.. en weer wit waren.. bleek achteraf denk ik dat mijn ei uiteindelijk niet is gesprongen. Op een dag dacht ik laat ik een ovu test doen aangezien ik ook nog niet gemenstrueerd had, en die knalde ineens. Toen geinsemineerd (wij zijn een lesbisch stel) en nu dus vandaag twee weken terug dat ik mijn eisprong heb gehad. Had na die positieve ovu test ook nog even door getest voor de zekerheid. Zaterdag ochtend en middag positief en zondag weer niet. Zaterdag op zondag nacht veek kramp gehad. Dat was in de ochtend en de dagen erna weg en na dag 4-5 dus bloed verlies wat 4 dagen duurde. ik zit inmiddels ook boven de 60 dagen.. Ik hoop het in de eerste ronde, maar ga er niet vanuit! Ik heb ook zoiets laat de menstruatie maar komen als ik niet zwanger ben dan heb je duidelijkheid en kun je weer een nieuwe ronde in. Wellicht zet het bij jou niet door.. en test je alsnog positief op zw test! hoe oud ben je als ik vragen mag? Het liefst test ik een week niet als ik nog geen ongi heb, maar denk niet dat ik zo lang kan wachten.. ik heb niet het gevoel dat ik zwanger ben als heb ik rare steken en krampen in mn lies/benen, af en toe onder rug pijn en vanochtend met flagen duizelig. Kan van alles zijn als ik weer nuchter denk. haha ben benieuwd of het door zet bij jou.. laat je het weten?
Wow 60 dagen, das wel lang, niet echt leuk. Ik ben blij met mijn korte cyclussen van 25 dagen, kan ik snel terug klussen! Ik ben 39 jaar. Heb ni zoveel goede eitjes meer vrees ik. Ben begin dit jaar ongepland zwanger geworden, maar op 11 weken is het mis gegaan. En sindsdien proberen we bewust zwanger te worden maar voorlopig zonder succes. Ook deze ronde niet want mijn ongi is begonnen :x Ik denk dat ik ook niet meer zo vlug ga testen, altijd die teleurstelling. Hoe oud zijn jullie? Als ik zo lees van die 4 dagen bloedverlies lijkt mij dat toch erg op een innesteling hoor. Nog ff geduld en je weet het!
Nee is het niet leuk... dan duurt het helemaal zo lang...ben blij voor je dat jouwe wel regelmatig is. Jeetje vervelend de miskraam.. heeft wel aan get denken gezet voor een kindje... Hier nog geen ongi..jij weer aan een nieuwe ronde beginnen!! Ik ben 25 en mijn vrouw is 23 jaar.. hoop het..tot nu toe weet ik nog ni waar ik aan toe ben en durf niet te testen...! Kijk het nog ff aan... wellicht vrijdag testen....
wat spannend allemaal dames! Ik hoop voor jullie dat het deze keer goed nieuws is. Maar echt elke zwangerschap is anders, de een voelt heel veel en de ander juist niet. Ik voelde de eerste 3 rondes heel veel wat ik nooit eerder voelde en het was negatief en de 4e ronde voelde ik eigenlijk vrij weinig en was het raak! Dus er is geen 1 teken dat je kan zeggen: JA! dit is HET teken want die is er helaas niet, ons lichaam kan ons goed voor de gek houden. Maar ik zal voor jullie duimen want weet hoe frustrerend het is en mocht het deze keer niet raak zijn de volgende keer beter!
En Angie87, nog altijd niets? Ik wacht vol spanning mee met jou!! Dikke proficiat Aardbeitje7, zo leuk voor jou! Geniet er met volle teugen van zou'k zeggen!
Neeeee hier nog steeeeds geen ongi .morgen ochtend een testje wagen .mn gevoel zegt negatief. Heb namelijk geen symtomen op het moment.. maar zoals aardbei zegt..wie weet worden we morgen verrast..haha dat zal echt wel niet.. Ik hou jullie op de hoogte!! Bedankt voor jullie interesse !! Aardbei.. van gefeliciteerd!! Wanneer testte jij positief? Geen innestelingsbloed of kwalen??
Geen sypmtomen is daarom niet slecht hoor, heel vaak voel je maar vanalles vanaf 6 weken dus, het kan hé!!! Let's hope so!!
Hoi Cara, Met 39 jaar kan het best nog lukken hoor! Gemiddeld kan het bij een jongere vrouw een jaar duren, bij jouw leeftijd ligt dat natuurlijk anders, maar het kan wel! Voorbeelden genoeg, hier op het forum al voorbij zien komen, en ook in mijn omgeving (via de natuurlijke weg) Succes dus!
Dank je voor het opbeurend berichtje! Ben er echt klaar voor, en 10 jaar geleden niet dus ja! Ik zou er zo intensief van genieten in alle rust! Hoe oud ben jij, en al lang bezig of nog maar net? Zowizo, heel veel succes!!
Nog steeds geen ongi en vandaag negatieve zw test van de kv 2v5 Ik moet nu dan maar aannemen dat ik niet zwanger zou kunnen zijn.. Vreemd dat er ook nog geen ongi te bekennen is na een positieve ovu test! Hebben jullie enig idee?
Soms duurt het wel ff voordat je genoeg hcg aanmaakt voor een positieve zwangerschapstest hoor. Het verdubbelt om de 2 dagen, dus missch binnen 2 dagen nog eens proberen! Fingers crossed!!
Thanx cara... ik heb de hoop een beetje opgegeven... in de verste verte is geen ongi te bbekennen en heb veel last van afscheiding wat er waterig uit ziet.. ik ben nu drie weken verder komend weekend wat betreft een positieve ovutest.. ik had op 4/5 dagen na positieve test wat bruin rood bloedverlies..kan me niet voorstellen dat dat mijn ongi is geweest...zo ja. Wat is er gebeurd met mn ei en is dat dan weer het begin van een nieuwe cyclus? Zo verwarrend..ik wacht het iig nog af.. heeeeeeeel misschien volgende week nog testen..die kruitvat testen herkennen toch vrij snel hcg ?
Heb hier ergens gelezen dat vrouwen die nog niet wisten dat ze zwanger waren ook veel afscheiding hadden, en dat beetje bruin verlies een paar dagen na je eisprong kan wel degelijk je innesteling geweest zijn. Je zou niet de eerste zijn die pas een dikke week na nod een positieve test heeft. Ik zou nog een testje wagen of anders eens bloed laten trekken bij de HA. De moed erin houden zene, ik vind dat het er goed uitziet!!